سیاسی

گلایه مندان برجام امروز حامی دولت مقابل آمریکا هستند

امروز قابل مقایسه با شرایط 30 یا 40 سال پیش نیست، زیرا دشمنان نظام اسلامی ایران در آن زمان بدترین شرایط را برای مردم رقم زدند ولی ملت ایران مسائل این چنینی را پشت‌سر گذارد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در ایران اگر پیرامون هر موضوعی اختلاف نظر وجود داشته باشد ولی در مورد دشمن شمردن آمریکا همه ایران یک صدا هستند.
محمدرضا ملکشاهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به لزوم حفظ وحدت ملی پس از خروج آمریکا از برجام، اظهار داشت: یکی از نعمت هایی که در طول عمر 40 ساله انقلاب بین مسئولان و مردم بروز یافته، وحدت و همدلی است که حضرت امام خمینی (ره) همواره بر وحدت کلمه تاکید داشتند و این وحدت موجب پیروزی ملت ایران در همه صحنه‌ها شده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز قابل مقایسه با شرایط 30 یا 40 سال پیش نیست، زیرا دشمنان نظام اسلامی ایران در آن زمان بدترین شرایط را برای مردم رقم زدند ولی ملت ایران مسائل این چنینی را پشت‌سر گذارد.

وی افزود: بخشی از مردم ایران نسبت به امضای توافق برجام از مسئولان امر گله‌مند هستند و همه می‌دانستند که آمریکا قابل اعتماد نیست ولی بعد از حصول توافق، ایران پای امضای دولت خود باقی ماند.

ملکشاهی‌راد ادامه داد: امروز جامعه ما نیاز به وحدت ملت و مسئولان دارد، در ایران اگر پیرامون هر موضوعی اختلاف نظر وجود داشته باشد ولی در مورد دشمن شمردن آمریکا همه ایران یک صدا هستند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت، ملت و مجلس باید با یکدیگر همدل و همراه باشد زیرا آمریکا دشمنی با ملت ایران دارد و مردم ایران مسلمان و انقلابی هستند و آمریکا با ملل مسلمان انقلابی و عدالتجو مخالف است و از آنجایی که ملت ایران هیچ گاه از عدالتخواهی پا پس نکشیده در نتیجه آمریکا دست از دشمنی بر نمی‌دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا نشان داده که در مقابل مقاومت عقب‌نشینی می‌کند ولی به کشورهای ترسو و بدون مقاومت حمله می‌کند، بیان کرد: کره شمالی در مقابل آمریکا ایستادگی کرد و به اهداف خود رسید ولی آمریکا از ترس به مذاکره با این کشور ابراز تمایل می‌کند.

ملکشاهی‌راد اظهار داشت: دولت باید با تدبیر بیشتر بر مشکلات اقتصادی غلبه کند و مشکلات مردم برطرف شود، پیروزی ملت ایران قطعی است و بزرگترین اقدامات را در طول تاریخ انقلاب انجام شده است.

https://shoma-weekly.ir/Pt4sMe