سیاسی

گزارش صد روزه باید حاوی پاسخ منطقی رئیس جمهور به نقد‌های مشفقانه‌ باشد

گزارش صادقانه از تراز پیشرفت کشور مشخص می کند که رئیس جمهور نه ید بیضایی دارد و نه دم مسیحایی که بخواهد ظرف صد روز مسائل کشور و مشکلات اصلی مردم را معجزه وار حل کند و وعده حل فوری برخی از مشکلات ظرف یک دوره سه ماهه بیشتر یک شعار تبلیغاتی برای جمع کردن رای است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مورد گزارش صد روزه دولت گفت: گزارش صادقانه از تراز پیشرفت کشور مشخص می کند که رئیس جمهور نه ید بیضایی دارد و نه دم مسیحایی که بخواهد ظرف صد روز مسائل کشور و مشکلات اصلی مردم را معجزه وار حل کند و وعده حل فوری برخی از مشکلات ظرف یک دوره سه ماهه بیشتر یک شعار تبلیغاتی برای جمع کردن رای است.

صالح اسکندری ادامه داد: یکی از آثار سوء این شعارزدگی در سنت حسنه پاسخگویی به مردم انکار خدمات گذشته و پیشرفتهای سابق کشور است. یعنی اینکه چون دولت نمیتواند ظرف صد روز معجزه بکند پس ناگزیر با فرافکنی و مسئولیت گریزی، مقصر تمام مشکلات را دولت گذشته معرفی بکند و تمام اقدامات صورت گرفته در دولت قبل را نمایشی و غیر کارشناسی بداند.

وی افزود: اینکه برخی بخواهند برای فرار از پاسخگویی به مردم کارنامه دولت قبل را صفر کنند و بعد عملکرد خود را باصفر بسنجند نه تنها صادقانه نیست بلکه از انصاف به دور است و به تدریج افکار عمومی را بر ناتوانی دولت در انجام کارهای بزرگ متقاعد میکند.

اسکندری تاکید کرد: در خصوص گزارش صد روزه رئیس جمهور که میتواند به صداقت این گزارش کمک کند و مانع از شعارزدگی گردد، پاسخ منطقی رئیس جمهور به نقدهای مشفقانهای است که طی سه ماه گذشته در خصوص استارت کاری دولت و عزل و نصب هزاران مدیر در این کشور در رسانهها و محافل سیاسی و مذهبی مطرح شده است.

https://shoma-weekly.ir/dh9AMw