سیاسی

کوچکترین اشتباه در انتخاب وزرای پیشنهادی جبران ناپذیر است

فاطمه رهبر کوچکترین تصمیم اشتباه در انتخاب وزرای پیشنهادی مخصوصا در اقتصاد و کار و رفاه امور اجتماعی را جبران ناپذیر دانست و گفت: یک وزیر با سابقه مدیریتی خوب می‌تواند شرایط کشور را از نابسامانی اقتصادی تغییر دهد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در این شرایط نمی‌توانیم فردی را از طریق لابی‌های سیاسی که تجربه کاری مناسبی ندارد در مسند وزارت قرار داد.

فاطمه رهبر در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا کوچکترین تصمیم اشتباه در انتخاب وزرای پیشنهادی مخصوصا در اقتصاد و کار و رفاه امور اجتماعی را جبران ناپذیر دانست و گفت: یک وزیر با سابقه مدیریتی خوب می‌تواند شرایط کشور را از نابسامانی اقتصادی تغییر دهد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: نامناسب بودن شرایط اقتصادی، میزان مراجعه مردم به کمیته امداد را دو برابر کرده است؛ از رئیس جمهوری و نمایندگان خانه ملت انتظارمی‌رود‌ سابقه مدیریتی وزرای پیشنهادی را با دقت کامل بررسی کنند.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی افزود: در این شرایط نمی‌توانیم فردی را از طریق لابی‌های سیاسی که تجربه کاری مناسبی ندارد در مسند وزارت قرار داد. وزرای صنعت و کار نقش بسزایی در ایجاد فرصت شغلی، اقتصاد و تولید دارند و باید حساسیت جامعه را شناسایی و نسبت به آن اقدام کنند.

https://shoma-weekly.ir/F4ttWV