سیاسی

کنگره آمریکا همواره رفتاری خصمانه و ظالمانه داشته است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به شایعات مطرح شده در خصوص تشکیل طرح دوستی ایران و آمریکا در مجلس، گفت: ملت ایران هرگز چنین وکالتی به نمایندگان خود نداده که طرح دوستی با آمریکا را در مجلس دنبال کنند.
حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، اظهار داشت: طرح دوستی بین دو کشور بر اساس خواسته های نمایندگان دو مجلس شکل می‌گیرد اما کنگره آمریکا که قالب آن را جمهوری‌خواهان تشکیل داده‌اند، مواضعی کاملاٌ خصمانه و ظالمانه با نظام اسلامی ایران دارد.

وی تصریح کرد: کنگره آمریکا به عنوان هم‌وزن مجلس شورای اسلامی ایران، در تصمیمات و برنامه ریزی های خود مواضعی خصمانه داشته و هیچگاه در راستای منافع انقلاب اسلامی ایران عمل نکرده است.

ترقی خاطر نشان کرد: در چنین شرایطی تشکیل طرح دوستی بین ایران و امریکا در مجلس شورای اسلامی به منزله دوستی با دشمنان ملت ایران بوده و مردم هیچگاه چنین وکالتی به نمایندگان خود ندادند که در خانه ملت این طرحها را پیگیری و دنبال کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه نباید عده‌ای در مجلس به دنبال تصویب چنین طرح‌هایی باشند، افزود: مطالبات مردم و رهبری از نمایندگان ملت مشخص و مبرهن است و پیگیری و تشکیل چنین طرح‌هایی هیچگاه برای ملت ایران پذیرفتنی نخواهد بود.

وی تاکید کرد: زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند نباید در مجلس طوری سخن بگوئید که اهداف امریکا را تامین کند به یقین طرح ریزی چنین موضوعاتی در راستای تامین اهداف امریکا خواهد بود و نمایندگان ملت باید مراقب چنین موضوعاتی باشند.

https://shoma-weekly.ir/0qgX6l