سیاسی

کناره‌گیری کرده‌ام تا کادرهای جوان‌تری رشد کنند

بنده سال‌هاست از دبیرکلی کناره‌گیری کرده‌ام تا کادرهای جوان‌تری بتوانند در حزب رشد کنند. من به آینده حزب امیدوار هستم. تسهیلات زیادی برای عضوگیری به ویژه جوانان داریم و شرط عضویت، پایبندی به اسلام و انقلاب و التزام عملی به رهبری معظم انقلاب و ولایت فقیه است.
مجاهد صادق، یار امام و رهبری و همرزم شهدای مؤتلفه اسلامی مرحوم حبیبالله عسکراولادی در مصاحبهای در آستانه مجمع عمومی قبلی حزب در سال 1391؛ به بیان مطالباتی پرداخت که بازخوانی آن در روزگار فقدان او خالی از لطف نیست. چه از باب ارزیابی تحقق مطالبات گذشته و چه به جهت تداوم تلاش برای این موارد. فرازهایی از آن سخنان در ادامه تقدیم

می گردد:

* حزب مؤتلفه یک تشکل با سابقه نیم قرن در سپهر سیاست ایران است و اولین دغدغه حزب نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی است. ما هیچوقت در اندیشه حفظ خود نبودهایم.

* هنر نخبگان سیاسی تمهید اجماعسازی برای رسیدن به اهداف بزرگ است.

* تئوری خود را داریم و نظریات خود را مطرح میکنیم. اما در نهایت تابع خرد جمعی هستیم. بیتردید ما برای شوراها و ریاستجمهوری آینده برنامه داریم.

* دشمنان اسلام و انقلاب دائم در اتحادیهها علیه انقلاب و اسلام همافزایی دارند، با آنکه اختلافات شدیدی دارند علیه انقلاب متحد شدهاند. ما نمیتوانیم متفرق عمل کنیم. در درون جبهه عمل میکنیم تا به اهداف مشترکمان برسیم ولو اینکه در این رسیدن، به حزب ما بیمهری شود.

* انشاالله یک پوست اندازی جدید صورت خواهد گرفت و جوانان بیشتری در حزب نقش بازی خواهند کرد.

* بنده سالهاست از دبیرکلی کنارهگیری کردهام تا کادرهای جوانتری بتوانند در حزب رشد کنند. من به آینده حزب امیدوار هستم. تسهیلات زیادی برای عضوگیری به ویژه جوانان داریم و شرط عضویت، پایبندی به اسلام و انقلاب و التزام عملی به رهبری معظم انقلاب و ولایت فقیه است.

* امیدواریم کادرهای جوان، خود را در دهه چهارم بیشتر نشان دهند و جانشین کادرهای قدیم میشوند.

https://shoma-weekly.ir/dTyrr3