سیاسی

کشور را به دست جوانان بسازید، بدون امیدی به شیطان بزرگ

کشور را به دست جوانان بدهید تا بسازند، چراکه امید بستن به استکبار و شیطان بزرگ، سرابی بیش نیست.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دشمنانی که ما را دائم تهدید به گزینه‌های روی میز می‌کنند، بدانند گزینه روی میز ما این ملت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: زمانی که نگاهی به گذشته می‌اندازیم چیزی جز عنایت الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) نمی‌بینیم و امروز عید واقعی ملت ایران است.

امام‌ جمعه کازرون با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی امسال جنگ با دشمن خداست، تصریح کرد: دشمنانی که ما را دائم تهدید به گزینه‌های روی میز می‌کنند، بدانند گزینه‌های روی میز ما این ملت است.

خرسند با بیان اینکه ترامپ رئیس‌جمهور تازه‌ به‌ دوران‌ رسیده آمریکا هنوز نیامده، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان علیه او شعار می‌دهند، تبیین کرد: ملت ایران بعد از 38 سال تحریم و تهدید و دشمنی آمریکا، امروز با افتخار سرش را بالا می‌گیرد و شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به شعار «مرگ بر آمریکا»، تصریح کرد: این شعار را عبادت می‌دانیم، چراکه برائت از مشرکان و در رأس تمام آن‌ها شیطان بزرگ آمریکاست.

امام‌ جمعه کازرون با بیان اینکه آمریکا فقط یک زبان می‌داند و آن‌ هم زبان زور و مقاومت است، متذکر شد: ملت ویتنام، افغانستان، عراق و لبنان با مقاومت در برابر آمریکا، آن‌ها را از سرزمین خود بیرون کردند.

خرسند تصریح کرد: مردم بابصیرت ایران با شعار مقتدرانه «مرگ بر آمریکا» و حضور خود در صحنه، اجازه دخالت به آمریکا در کشور را نخواهد داد.

خطیب جمعه کازرون با بیان اینکه مسؤولان ما باید از این ملت درس بگیرند، یادآور شد: کسی فکر نکند با امید بستن و اعتماد به شیطان بزرگ و قدرت‌های مادی، مشکلات کشور برطرف می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: مسؤولان با تلاش و مجاهدت، مشکلات را با اقتصاد مقاومتی و اشتغال را با اتکا به ذهن و هوش خود مردم برطرف کنند.

امام‌ جمعه کازرون با اشاره به دستاوردهای بسیار در علم هسته‌ای و نانو، عنوان کرد: جوانانی که توانایی این‌چنین کارهای بزرگی را دارند به‌ یقین مشکلات اشتغال و تورم و تحریم را نیز برطرف می‌کنند.

خرسند، خواستار تکریم بیشتر مردم توسط قوای سه‌گانه شد و اظهار داشت: کشور را به دست جوانان بدهید تا بسازند، چراکه امید بستن به استکبار و شیطان بزرگ، سرابی بیش نیست.

امام‌ جمعه کازرون با بیان اینکه ما با اصل موسیقی مخالف نیستیم، اما با کار بی‌موقع و بی‌محل مخالفیم، افزود: به متولیان نصیحت می‌کنیم که با دقت بیشتر و با رویکرد مذهبی و فرهنگی موسیقی در جای خود توجه کنند.

https://shoma-weekly.ir/QaD0WU