سیاسی

کسی که تنها ظاهر قرآن را رعایت می کند از قرآن دور می شود

بسیاری از آثاری که در نمایشگاه قرآن ارائه می شود؛ جنبه کاربردی داشته و بر روحیه جوانان و مردم اثرگذار است و عامل رواج اخلاق قرآنی و فرهنگ عمل به قرآن است.
عضوشورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نخستین دوره نمایشگاه قرآن در اسفند 72 و زمانی آغاز شد که به خدمت وزارت ارشاد مشغول بودم و به اعتقاد بنده این نمایشگاه مایه برکت این وزارتخانه است.
'سیدمصطفی میرسلیم' هنگام بازید از بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: : بسیاری از آثاری که در نمایشگاه قرآن ارائه می شود؛ جنبه کاربردی داشته و بر روحیه جوانان و مردم اثرگذار است و عامل رواج اخلاق قرآنی و فرهنگ عمل به قرآن است.
وزیر سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال های 72 تا 76 افزود: کسی که ظاهر قرآن را رعایت می کند ولی به آن عمل نمی کند؛ از قرآن بیشتر دور می شود .
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که برگزاری بیستمین نمایشگاه قرآن حکایت از بیست دوره تلاش مستمر در زمینه ترویج فرهنگ قرآن در جامعه است، افزود: اولین نمایشگاه قرآن کریم را در محدوده کوچکی از تالار وحدت برگزار کردیم ولی اکنون نمایشگاه قرآن از نظر کیفی و کمی وسعت بسیاری یافته و مردم نیز استقبال خوبی از آن دارند.

https://shoma-weekly.ir/Z1boQl