سیاسی

کسی نباید از حمایت بیگانگان خوشحال شود

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: : کسی نباید از حمایت بیگانگان خوشحال شود و به آنان امید داشته باشد، چراکه هرچقدر جریانات سیاسی به بیگانگان نزدیک شوند به همان اندازه از مردم و نظام فاصله می‌گیرند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: : کسی نباید از حمایت بیگانگان خوشحال شود و به آنان امید داشته باشد، چراکه هرچقدر جریانات سیاسی به بیگانگان نزدیک شوند به همان اندازه از مردم و نظام فاصله میگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجتالاسلام محمد خرسند در خطبههای نماز جمعه این شهر ضمن تاکید بر بهره بردن از فضایل ماه رجب، از مسوولان بابت برگزاری باشکوه مراسم اعتکاف تشکر کرد.

وی با گرامیداشت 29 فروردینماه روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز ارتش بهعنوان ارتش مردمی و مکتبی افتخار دارد که خالصانه در خدمت مردم و نظام و در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش میکند.

خرسند به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان موضوع مهم جاری کشور اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که ملت ایران یکبار دیگر بصیرت و موقعشناسی و روحیه انقلابی خودشان را با حضور حداکثری در پای صندوقهای رأی به نمایش گذارند.

خطیب جمعه کازرون پنج مؤلفه و معیار مهم انتخابات را مشارکت، رقابت، امنیت، سلامت و انتخاب آگاهانه از سر بصیرت برشمرد و متذکر شد: چنانچه در انتخابات این پنج معیار رعایت شود،جشن ملی رقم خواهد خورد و باعث افزایش غرور و اقتدار ملی است.

خرسند رعایت وحدت و همبستگی و پرهیز از دوقطبی و یا چندقطبی کاذب جامعه را به همگان و بهویژه جریانات سیاسی گوشزد کرد و از آنان خواست در انتخابات رقابت سالم در چارچوب قانون و داشته باشند و خطوط قرمز نظام را رعایت کنند.

وی با تاکید بر مرزبندی با جریانات معاند و ضدانقلاب که اصل نظام و انتخابات را قبول ندارند، افزود: کسی نباید از حمایت بیگانگان خوشحال شود و به آنان امید داشته باشد، چراکه هرچقدر جریانات سیاسی به بیگانگان نزدیک شوند به همان اندازه از مردم و نظام فاصله میگیرند.

خطیب نماز جمعه کازرون تصریح کرد: در تأیید ویا رد صلاحیتها بارها شورای نگهبان نشان داده که با هیچ جریانی و یا شخصی رودربایستی ندارد بنابراین همه باید مرّ قانون را رعایت کنند.

خرسند از نحوه ثبتنام ریاست جمهوری که صف طولانی در مقابل وزارت کشور کشیده شده بود ابراز تأسف کرد و گفت: چنانچه در قانون ذکرشده رجل سیاسی و مذهبی میتواند در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند چرا این مقوله رعایت نمی شودکه عده ای برای سرگرمی و یا سبک شمردن و مسخره کردن با قیافههای جورواجور درمقابل دوربینهای خبری ظاهر می شوند و ثبت نام میکنند.

https://shoma-weekly.ir/E5rIaj