سیاسی

کسی منتظر اصلاح طلبان نیست

اصلاح طلبان همچنان دچار توهم اند. مدام خودشان را به عنوان کاندیدا معرفی می کنند و می گویند ما در آینده موفقیم در حالی که اصلا کسی منتظر اینها نیست.

حجت الاسلام جعفر شجونی در رابطه با تکاپوی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات گفت: اینها همچنان دچار توهم اند. مدام خودشان را به عنوان کاندیدا معرفی می کنند و می گویند ما در آینده موفقیم در حالی که اصلا کسی منتظر اینها نیست. زمانی یک فردی در یک دوره ای کار درخشانی انجام داده که مایه سربلندی مردم بوده. این طبیعی است که نامش در ذهن مردم مانده باشد اما اینها که گلی به سر مردم نزده اند  فکر می کنند در انتخابات موفق خواهند شد.   
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در تایید سخنان خود اظهار داشت: در دوره اصلاحات حداقل دو قوه در دست آنها بود، هم قوه مقننه و هم قوه مجریه. آنها وقتی به مجلس رفتند، به جای اینکه برای مردم کاری کنند، گفتند ما می خواهیم از حاکمیت بیرون برویم. اینها اعتصاب کردند، استعفا کردند، از مجلس هم بیرون رفتند حالاچرا باید مردم دوباره به آنها رای دهند. اصلا مگر می شود تاجری که سرمایه اش تمام شده را به سرمایه گذاری دعوت کرد.
این فعال سیاسی به برخی سیاه نمایی این افراد از اوضاع کشور اشاره کرد و افزود:  انتقاد با براندازی فرق دارد. اما اصلاح طلب ها هم انتقاد کردند، هم اعتراض و هم براندازی. و هم اینکه برای دشمن سیگنال فرستادند به هوای حرکات اینها، از پادگان اشرف تا سلطنت طلب ها، تا فدایی خلق و بهایی و هم کسانی که اصلا رای نداده بودند، مجال عرض اندام پیدا کردند. فکر کردند حلیم پخش می کنند.

https://shoma-weekly.ir/WJMFac