سیاسی

کاهش تعهدات برجامی عزت و قدرت نظام را نشان می دهد

گام چهارم کاهش تعهدات برجامی؛ عزت، قدرت و مصلحت نظام جمهوری اسلامی را نشان می دهد، این فعالیت ها نشان از استقلال کشور دارد و نقطه اتکا و امیدواری است.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به گام چهارم کاهش تعهدات برجامی گفت: این فعالیت ها خاطرنشان می کند که ایران باج به دشمنان نمی دهد و کمک می کند تا دشمنانی که خواهان عزتمندی و استقلال کشور ما نیستند، توطئه ها و برنامه هایشان برملا شود و دنیا آنها را بشناسد.

«لاله افتخاری» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد کاهش تعهدات برجامی ایران و انعکاس این فعالیت ها در میان کشورهای خاورمیانه و دنیا گفت: گام چهارم کاهش تعهدات برجامی در حقیقت حرکت در مسیر همان سیاست های کلانی است که مقام معظم رهبری برای سیاست خارجی ترسیم کرده اند.

نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: گام چهارم کاهش تعهدات برجامی؛ عزت، قدرت و مصلحت نظام جمهوری اسلامی را نشان می دهد، این فعالیت ها نشان از استقلال کشور دارد و نقطه اتکا و امیدواری است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: این فعالیت ها خاطرنشان می کند که ایران باج به دشمنان نمی دهد و کمک می کند تا دشمنانی که خواهان عزتمندی و استقلال کشور ما نیستند، توطئه ها و برنامه هایشان برملا شود و دست آنها رو شود و دنیا آنها را بشناسد.

نماینده مردم تهران در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گام چهارم کاهش تعهدات برجامی به دشمن پیام می دهد که ایران با کسی شوخی ندارد و ما پیمان شکن نبودیم و نیستیم، اما دشمنان که پیمان شکن بودند باید هزینه پیمان شکنی خود را پرداخت کنند و در اینجا وتو و سایر راهکارهای دشمنان جایی ندارد.

وی تصریح کرد: سیاست های کاهش تعهدات برجامی جمهوری اسلامی ایران درست است و هرچند این سیاست ها با تاخیر انجام شد اما گام به گام باید پیش برویم و اگر با همین شیوه حرکت کنیم، اقتدار، استقلال و آینده خوب کشور ترسیم می شود.

https://shoma-weekly.ir/aKXfXl