سیاسی

کاخ نشینی مانع کار برای مستضعفین و محرومین می‌شود

نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه گفت:مردم از بازی‌های سیاسی به تنگ آمده‌اند. ما در نشست حال حاضر موتلفه همه گروه‌ها و جریانات را داریم و مردم به دنبال همین هستند. جامعه به دنبال پاکی و صداقت است، آدمی که تا دیروز خلاف و فساد کرده دیگر مورد توجه مردم نیست و در کاخ سعد آباد نشستن، مانع کار برای مستضعفین و محرومین می‌شود.
نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: در حال حاضر اصلاح طلبان و اصولگرایان هیچ یک در انسجام به سر نمی برند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ «اسدالله بادامچیان»، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا پیرامون وضعیت دو جناح کشور گفت: در حال حاضر اصلاح طلبان و اصولگرایان هیچ یک در انسجام به سر نمی‌برند، به همین علت ما شاهد ریزش‌ها و رویش‌ها در تفکرات و جریانات هستیم. ما همچنان شاهد رشد انقلابیم، اگر این روند تکاملی متوقف بماند، دیگر از حالت انقلابی خود خارج شده است.

او افزود: ما باید محاسبه کنیم برای 40سالگی انقلاب که به قول شاعر که گفت «شراب آنگه شود صاف که در خمره بماند اربعینی» چه اقدامی می‌خواهیم انجام دهیم و قرار نیست به گذشته برگردیم.

بادامچیان تصریح کرد: تکثر همیشه وجود دارد و گروه های متکثر ابتدای انقلاب، اقتضای دوران شاه و مبارزه بودند. حزب توده و سایر گروه‌های چپ آن زمان حضور فعال داشتند اما آیا اکنون می‌توانند حضور پیدا کنند. نه شوروی و نه کمونیسم هیچ‌یک باقی نماندند و حزبی که وابستگی به بیگانه دارد نباید در کشور فعالیتی داشته باشد. ما دیگر نمی‌توانیم شاهد فعالیت چریک‌های فدایی، مجاهدین خلق و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی باشیم چراکه دوره همه اینها تمام شده است.

او در پایان تاکید کرد: اکنون باید ببینیم انقلاب چه می‌خواهد. مردم از بازی‌های سیاسی به تنگ آمده‌اند. ما در نشست حال حاضر موتلفه همه گروه‌ها و جریانات را داریم و مردم به دنبال همین هستند. جامعه به دنبال پاکی و صداقت است، آدمی که تا دیروز خلاف و فساد کرده دیگر مورد توجه مردم نیست و در کاخ سعد آباد نشستن، مانع کار برای مستضعفین و محرومین می‌شود.

https://shoma-weekly.ir/FKJyil