سیاسی

کابینه دولت نماد مقابله با جنگ اقتصادی باشد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:تیم اقتصادی دولت باید توانایی جنگ اقتصادی علیه دشمن را داشته باشد
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:تیم اقتصادی دولت باید توانایی جنگ اقتصادی علیه دشمن را داشته باشد

به گزارش مشهد فوری، حمیدرضا ترقی در رابطه با ترمیم تیم اقتصادی دولت اظهار کرد: انتظار این بود که کابینه اقتصادی نماد جنگ اقتصادی و مقابله با توطئه اقتصادی دشمن باشد و از تمامی عناصر در عرصه اقتصادی استفاده شود.

وی تصریح کرد: عناصر اقتصادی باید توانایی لازم برای مقابله با توطئه‌های جنگ اقتصادی دشمن و آمریکا را داشته باشند و بتوانند بر مشکلات اقتصادی که در اثر سو مدیریت در داخل و بعضا فشارهای خارجی به وجود آمده غلبه پیدا کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: اکنون مهمترین مشکل و معضل کشور در حوزه اقتصادی است و مسئله اولویت دار کشور به شمار می‌آید و دولت باید تلاش کند تا این مشکلات برطرف شود.

وی عنوان کرد: هستی جامعه و کشور در دست دولت و مجموعه قوانین و مقررات است و دست رئیس جمهور در واگذاری مسئولیت‌ها به افراد باز است، مگر اینکه محدودیتی از سوی جریان‌های فشار بر دولت وجود داشته باشد آن هم جریان‌هایی که خودشان را طلبکار دولت می‌دانند و در انتخابات کمک‌هایی را به دولت داشته‌اند و به نظر من محدودیت برای تغییر مدیران برای دولت قابل پذیرش نیست.

وی افزود: بنابراین در انتخاب افراد اگر محدودیتی وجود دارد ناشی از این است که دولت روی طیفی کار می‌کند و از عناصری می‌خواهد استفاده کند که آن‌ها تعدادشان زیاد نیست و توانایی لازم برای انجام یک مسئولیت را ندارند ولی اگر خودش نگاهش را بازتر کند و خود را به طیف جریان فکری و حزبی خود محدود نکند، نیروی فراوانی برای حل مشکلات وجود دارد.

https://shoma-weekly.ir/94HEIE