سیاسی

چرا بر دروغ های خود اصرار دارید؟

محمد قوچانی از روزنامه نگاران اصلاح طلب و عضو شورای مرکزی و معاون کمیته سیاسی حزب کارگزاران سازندگی ایران که سابقه بازداشت در فتنه 88 را نیز دارد در مناظره با قاسم روانبخش روزنامه نگار اصولگرا و عضو جبهه پایداری پیشنهاداتی را به عنوان راهکار از نظر وی برای پایان اغتشاشات اخیر مطرح کرده است.

آنچه پیش رو دارید دیدگاه حمیدرضا ترقی قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره راهکارهای پیشنهادی این فعال فتنه 88 است.

مناظره اقای قاسم روانبخش با محمد قوچانی نکات مهمی را از عوامل پشت پرده اغتشاشات افشا کرد که در پیشنهادات اقای محمد قوچانی کاملا مشهود است .

۱ -اینکه یک جریان سیاسی مثل کارگزاران مطالبات جناحی خود را سوار اغتشاشات اخیر کرده و آنها را بعنوان مطالبات اغتشاشگران غالب می کند از چند حالت خارج نیست؛

الف)-جریان کارگزاران حامی و پشتیبان اغتشاشگران بوده و به افعال انها راضی است !

ب)-حزب کارگزاران با اغتشاشگران ارتباط تشکیلاتی دارد و از نیت و هدف اغتشاشگران مطلع است !

ج)-حزب کارگزاران صورت مسئله راعوضی فهمیده و می خواهد از آب گل الود برای خود ماهی بگیردواقدامات اغتشاشگران را بعنوان دلیلی بر عقبه اجتماعی داشتن مطالبات خود قلمداد کند.!

درهر کدام از این حالات مشمول معاونت در جرم خرابکاری و اغتشاش و اقدام علیه امنیت ملی است.

۲- پیشنهاد اصلاح قانون اساسی در مخیله هیچکدام از دستگیر شدگان اخیر نبوده و مطرح کردن ان در شرایطی که اکثر اصلاح طلبان از جمله اقای مرعشی در سال گذشته مخالف هرگونه اصلاح قانون اساسی حرف زده اند مبتنی بر چه منطقی است؟

۳-فصل الخطاب در تشخیص نوع فوت در کل نظام، پزشک قانونی است ،و قوه قضائیه قانونا نمی تواند انجمن صنفی مطبوعات که خود متهم به تهییج و تشویق به اغتشاش است را برای بررسی منصف بداند ،پس طرح این پیشنهاد بعد از روشن شدن مسئله به لحاظ کارشناسی بی طرفانه، دلیل بر قصد جریان پیشنهاد دهنده براطاله اغتشاش و ممانعت از حل مسئله است .

۴-مطبوعات اصلاح طلب در فتنه های گذشته و اغتشاشات اخیر اثبات کردند که اتش بیار معرکه بوده و با دروغ پراکنی و شبهه افکنی سعی بر داغ تر کردن شرایط و تحریک مردم بی اطلاع دارند ،بنابر این مطبوعه ای که از ازادی سوء استفاده میکند ،به چه دلیل باید قدرت داده شود، مصافا اینکه همین مطبوعات از فضای مجازی رها شده نهایت استفاده را کرده اند .

۵-تعجب است که بازهم از احیاء مرده برجام سراپا خسارت بعنوان راه حل اسم برده می شود.

امریکا نتوانست خواسته های نامشروع و زورگویانه اش را بر تیم مذاکره کنندتحمیل کند،حالا به امید اغتشاشگران میزمذاکره را ترک کرده و میلیاردها دلار هزینه کرده و تمام ضد انقلاب را بسیج کرده تا شاید بتواند ایران را وادار به تسلیم کند ،حالا شما پیشنها د می دهید برجام را بدون تضمین و رفع تحریمها

بپذیریم ؟؟؟ مفهوم این پیشنهاد این نیست که امریکا برجام را گروگان گرفته تا شما از داخل فشار بیاورید !

کسی مدعی نیست که اقای رئیسی شانگهای را کشف کرده، بلکه معتقدیم دولت شماها نه تنها از شانگهای فاصله می گرفت و عار می دانست با همسایگان رابطه حسنه داشته باشد، بلکه دلش برای غرب و اروپا لک میزد .

۶-اگر ذره ای به طرحها و پروژه های سفر مقام معظم رهبری به کردستان توجه می کردید، اگر گوشه چشمی به اقدامات عمرانی و توسعه علمی و رفاهی دولت در منطقه سیستان و بلوچستان و انتقال آب از خلیج فارس و مسکن سازی و.. در ان استان می داشتید، اینگونه خود عزیزی نمی کردید، ایکاش به اقدامات جهادی دولت در ابرسانی به خوزستان و برنامه های توسعه ای استان نگاه میکردید تا متوجه شوید که دولت سیزدهم برخلاف دولتهای قبل توجه ویژه دارد .

۷-الان که طبق قانون اساسی صداو سیما حکومتی است، سلبریتی ها از نردبان آن بالا می روند و تا مشهور می شوند، الگوی سگ بازی و سبک زندگی غربی شده و عفت و حیا را رها می کنند، وای به روزی که سینمای خانگی مروج ضد ارزشها و اشرافی گری به تلویزیون خصوصی تبدیل شود ؟ این نسخه بر ضد گام دوم انقلاب و در جهت افزایش شکاف بین مردم و نظام است نه انسجام ملی !!

۸-تاکنون از تعدادی از کشته سازی های این اغتشاشات فیلم های مستند ساخته شده و دروغگویی رسانه های بیرونی و شما را افشا کرده است ،چرا بر دروغ های خود اصرار دارید؟

https://shoma-weekly.ir/bYd36b