سیاسی

پیگیری شفافیت از اصول اعتقادی ما است

رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر نماینده مجلس با دولت زدوبند کرد، فساد سیاسی شکل می گیرد. پیگیری شفافیت از اصول اعتقادی ما است. عده ای که خیرخواه انقلاب نیستند خادمان انقلاب را به مسخره و به مقدسات نظام توهین می‌کنند.
رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر نماینده مجلس با دولت زدوبند کرد، فساد سیاسی شکل می گیرد. پیگیری شفافیت از اصول اعتقادی ما است. عده ای که خیرخواه انقلاب نیستند خادمان انقلاب را به مسخره و به مقدسات نظام توهین میکنند.

وی عنوان داشت: دشمن با استفاده از فضای مجازی سعی میکند مردم را مایوس کند. ما هم ادعا نداریم اقدامات ما کامل بوده، ولی انقلاب پویا است و مشکلات و نقص های خود را رفع میکند. دشمن به دنبال تضعیف انقلاب و ولایت فقیه است، اما ارزشهای انقلاب در مردم ریشه دوانده و به همین دلیل دشمن هم نتوانسته است به موفقیت برسد.

وی ادامه داد: آنها مطرح میکنند برای نجات از تحریم ها باید به سمت مذاکره برویم، اما مذاکره با چه کسی؟ با دشمن که در برجام ما را سر دواند و فعالیت هسته ای ما را کاهش داد و به تعهدات خود عمل نکرد.

میرسلیم گفت: مذاکره با آنها به معنای تسلیم است. دست نشانده های آمریکا در کشور ایجاد یاس می کنند در حالی که در کشور نیروی انسانی به اندازه کافی برای حل مشکلات وجود دارد.

https://shoma-weekly.ir/mHY8de