سیاسی

پیشنهادهای خوبی از شنیدن حرف های مردم به دست می آید

محمد خرسند گفت: باید حرف های مردم را شنید؛ این حرف ها فقط انتقاد نیست، بلکه پیشنهادهای بسیار خوبی نیز وجود دارد که باید از آن ها بهره گرفت.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: : باید حرف های مردم را شنید؛ این حرف ها فقط انتقاد نیست، بلکه پیشنهادهای بسیار خوبی نیز وجود دارد که باید از آن ها بهره گرفت.

حجت الاسلام محمد خرسند در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: باید تلاش شود تا شورای فرهنگ عمومی در بین مسئولین و مردم جای خود را باز کند و مسئولین علاوه بر حضور جسمی شان، حضور فکری و توان شان نیز در نشست های این شورا داشته باشند.

خرسند افزود: در کازرون خیلی کارها را می شود با حداقل امکانات و هزینه برگزار کرد مثل هفته فرهنگ که در دوران مرحوم حاج محمد مرحمتی، با هزینه های بسیار اندکی و با همکاری مردمی برگزار شد.

امام جمعه کازرون و رئیس شورای فرهنگ عمومی کازورن اضافه کرد: باید خلاء افتخار به گذشته و امید به آینده در کازرون پر شود و این امر با افتخار به گذشته افتخارآفرین مردم این شهر و یادآوری آن سبب تقویت روحیه ملی خواهد شد.

محمد خرسند تأکید کرد: باید حرف های مردم را شنید؛ این حرف ها فقط انتقاد نیست، بلکه پیشنهادهای بسیار خوبی نیز وجود دارد که باید از آن ها بهره گرفت.

وی ضمن بیان این مسئله که بایستی در برنامه های فرهنگی و هنری عرف جامعه و شرایط زمانی و مکانی را هم مد نظر قرار داد، گفت: باید همه تلاش کنند تا برای برپایی فعالیت های فرهنگی؛ ادبی و هنری حمایت های لازم را از طریق مسئولان و حامیان فرهنگ و هنر جذب کنیم.

https://shoma-weekly.ir/taSDgI