سیاسی

پیروزی های محور مقاومت آمریکا را خشمگین کرده است

دشمن دریافته است که سپاه به یکی از قدرت های مهم برای استحکام بخشی به نظام تبدیل شده و از سوی دیگر سپاه در برقراری امنیت نقشی موثر داشته و توانسته در تامین امنیت موفق باشد.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اینکه ترامپ مساله قرار دادن سپاه در لیست تروریست ها را کلید زد از الطاف خفیه الهی است تا به همین واسطه اضمحلال و نابودی استکبار رقم بخورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کرمی راد در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: یکی از درخشان ترین اقدامات ماندگار امام خمینی(ره) که اساسا از بدو پیروزی انقلاب این نهال نوپا را تشکیل داد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

کرمی راد با بیان اینکه سپاه هم برخاسته از بطن جامعه است، نیروهای سپاهی را افرادی مومن و انقلابی و جوانانی خواند که با بذل جان مال و هستی در پاسداری از انقلاب از قائله کردستان گرفته تا دوران دفاع مقدس و در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی و فناوری و عرصه های بین المللی و سازندگی در کشور نقش آفرینی کردند.

وی افزود: سپاه پس از جنگ، با به کارگیری ماشین آلات مهندسی و امکانات عظیم و نیروهای فنی و تحصیل کرده حاصل از تجربیات گران سنگ دفاع مقدس با کسب اجازه از فرماندهی کل قوا مجوز حضور در پروژه های ملی را گرفت پروژه هایی که شرکت های خارجی با چند صد برابر قیمت انجام می دادند و به دلیل تحریم ها بهانه های واهی می گرفتند در نتیجه سپاه با تشکیل قرارگاه خاتم الانبیا وارد عرصه سازندگی شد.

کرمی راد ادامه داد: دشمن دریافته است که سپاه به یکی از قدرت های مهم برای استحکام بخشی به نظام تبدیل شده و از سوی دیگر سپاه در برقراری امنیت نقشی موثر داشته و توانسته در تامین امنیت موفق باشد.

وی با بیان اینکه دشمن نمی تواند این همه رشادت را برتابد، عنوان کرد: یکی از نهادهایی که دشمنان و سرسپردگان داخلی و خارجی از دیرباز آن را مورد هجمه قرار دادند سپاه بود در واقع دشمنان با تمام قوا علیه سپاه، ارتش، بسیج و شورای نگهبان که ارکان اصلی انقلاب و یاران رهبر به شمار می آیند هجمه هایی را راه اندازی کردند.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: در 40 سالی که از انقلاب گذشته ندیدیم دشمنان نظام و انقلاب در این زمینه کوتاهی کرده باشند و هر زمان به شکلی ضربه ای وارد کردند با این حال به حکم آیه «ومکروا و مکرالله والله خیرالماکرین» مکر آنها به خودشان بازگردانده است.

کرمی راد گفت: سپاه در بعد نهضت های اسلامی و خارج از کشور هم محور مقاومت بوده و سنبل این درخشش مدال ذوالفقاری بود که مقام معظم رهبری بر سینه سردار سلیمانی نصب کردند از سوی دیگر درخشش نیروی قدس در مناطق برون مرزی وحشتناکترین ترس برای استبار جهانی بود که سبب به وجود آمدن مثلث شوم عبری، عربی و غربی شد.

وی بیان کرد: دشمنان می خواستند هدف تصرف از نیل تا فرات و آرمان دست نایافتنی رژیم کودک کش اسرائیل را محقق کنند در نتیجه این مثلث شوم با همکاری دیگر کشورها داعش را به وجود آوردند.

به گفته کرمی راد، این سپاه و ارتش و نیرهای بسیجی بودند به کمک عراق و سوریه شتافتند امروز هم مقاومت یمن، بحرین، لبنان، غزه و فلسطین ناشی از همین محور مقاومت می شود.

وی با بیان اینکه پیروزی های پی در پی محور مقاومت بر خشم دشمن افزود گفت: اینکه ترامپ مساله قرار دادن سپاه در لیست تروریست ها را کلید زد از الطاف خفیه الهی است تا به همین واسطه اضمحلال و نابودی استکبار رقم بخورد.

کرمی راد با اشاره به پیش بینی امام خمینی(ره) مبنی بر شنیدن شدن صدای خرد شدن استخوان های سوسیالیست ها و کمونیست ها گفت: به فرموده امام راحل(ره) که روزی خواهد آمد هیمنه و هیبت استکبار جهانی فرو خواهد ریخت امروز همان روز است و هیمنه آمریکا فروریخته به گونه ای که مساله اول آمریکای جهان خوار سپاه پاسدار شده این به این معنای درست بودن راه ما و موئد حرکت ما بر محور آرمان های بنیان گذار کبیر انقلاب بوده است.

وی افزود: امروز پرچم انقلاب به دست مقام معظم رهبری است که نشانه پیروزی ما در تمام عرصه ها است از سوی دیگر آمریکا اصلی ترین مانع خود در رسیدن به اهدافش را سپاه پاسداران می بیند.

کرمی راد با تاکید بر اینکه سپاه درتمام عرصه های علمی، فناوری و پژوهشی نقشی برجسته داشته عنوان کرد: سپاه توانست هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را پایین بیاورد و کپی برداری کند و از آن نمونه ای بهتر بسازد یا اینکه امروزه می تواند روی ناوگان نیروهای دریایی آمریکا در خلیج فارس مانور دهد در حالی که آمریکا کمترین اراده ای در خنثی کردن پهبادها و قدرت بازدارندگی سپاه ندارد همگی ناشی از قدرت سپاه است.

وی با اشاره به رونمایی از شهرک های موشکی سپاه و رزمایش های مختلف گفت: سپاه در حوادث غیر مترقبه و هرجایی که مردم نیاز به کمک داشتند از زلزله بم، ورزقان و کرمانشاه گرفته تا سیل گلستان، پل دختر و خوزستان حضوری فعال داشته است.

کرمی راد با بیان اینکه سیل اخیر طی 50 سال گذشته بی سابقه بوده عنوان کرد: بی تدبیری برخی مدیران با عدم لایروبی رودخانه ها و جدی نگرفتن پروژه های آب خیزداری و آبخوان داری، صدور مجوز ساخت و ساز اماکن شهری و روستایی سبب آسیب دیدن مزارع و منازل مردم شد.

وی با اشاره به عزیمت سردار سلیمانی به سوسنگرد برای یاری مردم سیل زده و اقدامات قرار گاه خاتم الانبیا افزود: سپاه و ارتش و نیروهای مردمی در تمام برهه ها پیشگام و یار انقلاب بودند زیرا از بطن مردم برخاسته اند.

کرمی راد با اشاره به خم شدن سرهنگ سپاهی جهت ایجاد معبری برای انتقال مردم به کامیون های مستقرق در مکان های مرتفع گفت: این اقدامات با هیچ معیار و ارزش اخلاقی و انسانی قابل سنجش نیست و اتفاقی بزرگ در این حوادث طبیعی بود که سبب اتحاد ملی و وحدت بین مرم و نیروهای مسلح شد.

وی عنوان کرد: همان گونه که فرماندهان در دوران جنگ تحمیلی عملیات ها را تدبیر می کردند برای سیل خوزستان هم عملیات هایی توسط مردان سپاهی تدبیر شد تا آسیبهای احتمالی را به حداقل برسانند.

این نماینده پیشین مجلس گفت: دشمن این اقدامات سپاه را برنمی تابد و اقدام به قرار دادن سپاه در لیست تروریست ها کرد که البته باید به آنها گفته شود قل موتوا بغیظکم، بمیرید از این بغضی که از سپاه به دل کرده اید.

وی با اشاره به پر شدن فضای مجازی از تصاویر سردار سلیمانی و سردار جعفری و هشتک های من سپاهی ام در پی محکومیت اقدام اخیر آمریکا افزود: این اقدام موجب بصیرت و آگاهی حداکثری مردم نسبت به این ارگان مقدس و انقلابی شد.

کرمی راد با بیان اینکه روزی شعار انحلال ارتش، سپاه و نیروهای مسلح داده می شد اما امروز قدرت سپاه بر همگان ثابت شده خاطرنشان کرد: قدرت سپاه بیش از هر زمان دیگری نیاز است زیرا دشمنان در طمع ورزی هیچ گاه از پای ننشسته اند.

https://shoma-weekly.ir/YmwUPP