سیاسی

پیروزی حزب الله آغازگر سلسله شکست های صهیونیسم است

در این جنگ برای نخستین بار ارتش تا دندان ‌مسلح اسرائیل شکست خورد و این شکست در نبرد 22 روزه و هشت‌روزه و هم‌چنین در جنگ یک‌ماهه اخیر ادامه پیدا کرد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی سالروز مقاومت اسلامی قهرمانانه حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه در مقابل ارتش متجاوز صهیونیستی در سال 1385 را گرامی داشت و بیان کرد: در این جنگ برای نخستین بار ارتش تا دندان ‌مسلح اسرائیل شکست خورد و این شکست در نبرد 22 روزه و هشت‌روزه و هم‌چنین در جنگ یک‌ماهه اخیر ادامه پیدا کرد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند اضافه کرد: اراده مقاومت 30 روزه جانانه مردم غزه و فلسطین در برابر آتش‌بازی سنگین زمین و هوا و دریای متجاوزان صهیونیستی که مورد حمایت دنیای استکبار از جمله آمریکا و دولت‌های ارتجاع عربی بود غلبه کرد و منجر به پیروزی شد.
امام جمعه کازرون افزود: شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» ملت ایران امروزه اسرائیل را با یاری خداوند به مرگ نزدیک کرده است.
خرسند اذعان کرد: اگر امت اسلامی وحدت داشته باشند و دست‌به‌دست یکدیگر دهند به تعبیر حضرت امام (ره) هرمسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب خواهد برد.
وی همچنین با تاکید به تاثیر وحدت جهان اسلام، از سربازان گمنام امام زمان (عج) در جمع‌آوری دفتر شبکه‌های منحرف که بر طبل اختلاف میان شیعه و سنی می‌زدند تقدیر کرد و افزود: امروزه توهین به مقدسات و مذاهب اسلامی توسط مراجع تقلید حرام اعلام‌ شده بنابراین شیعه و اهل سنت نباید به مقدسات توهین کنند.

https://shoma-weekly.ir/UlODpP