سیاسی

پیام رهبر انقلاب تشنگی جامعه غرب به اسلام را نمایان کرد

با تمام سانسورهایی که کشورهای غربی اعمال کردند ، پیام رهبر انقلاب آنچنان تاثیر گذار بوده که بازتاب های آن برای همگان روشن است و این تشنگی نسبت به آشنایی با اسلام در جامعه غربی مشاهده می شود.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر ما از فلسفه و تاریخ نهضت امام (ره) آگاهی پیدا کنیم قطعا قدر انقلابمان را از این بیشتر خواهیم دانست. گاهی اوقات فراموش می کنیم برای پیروزی انقلابی که بدست ما سپرده شده است چه مصیبت ها ، زجرها ، فرزندان غیور و مصمم و خداجویی خونشان ریخته شد. و اگر به این موارد توجه لازم را داشته باشیم، ارزش آن را بیشتر درک و در نگهداری از آن تلاش می کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) حسین انواری با تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب افزود: نظام سلطه می کوشد القا کند مردم ایران از نظام اسلام بریده اند و اسلام نمی تواند جوابگوی حکومت داری باشد و جوانان از این انقلاب نا امیده شده اند. این در حالی است که مردم هر کجا احساس کنند که اسلام و انقلاب در خطر است به صحنه می آیند مانند حماسه ای که در 9 دی آفریدند . مردم در راهپیمایی 22 بهمن از ابتدای انقلاب حاضر بودند و هر سال نسبت به سال قبل نیز این حضور پررنگ تر می شود.

انواری در ادامه به سیر مبارزاتی حضرت امام خمینی(ره) با نظام شاهنشاهی و تبعید ایشان به عراق ، ترکیه و فرانسه پرداخت و گفت: این ایام یاد آور خاطرات تلخ و شیرین در قبل و حین انقلاب و پیروزی انقلاب اسلامی و بعدش از آن است.آنهایی که سنشان اقتضاء می کند مصائب قبل از انقلاب را به یاد آورند،می دانند کشور در چه شرایطی بحرانی قرار داشت،و اگر قیام حضرت امام (ره) در آن زمان نبود ، چه شرایط شومی برای کشور رقم می خورد.

انواری اضافه کرد: اگر حکومت رژیم شاهنشاهی چند سال بیشتر در کشور ادامه پیدا می کرد چیزی از دین ، هویت دینی و انسانی مردم برای ایران باقی نمی ماند.

وی با تاکید به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی هنوز دست از سر این انقلاب برنداشته اند و این انقلاب به راحتی به پیروزی نرسیده است، افزود: اکنون با انواع و اقسام توطئه ها مواجه هستیم و نظام سلطه با ایجاد مشکلات ، تهدیدها و تخریب ها از جریان طبس گرفته تا شورش های خیابانی ،جاسوسی ها و شرارت ها نظام جمهوری اسلامی را تهدید می کند و تحریم ها و محرومیت های زیادی را به ما تحمیل کرده و می کنند.

وی اضافه کرد: تمام این دشمنی ها یک دلیل دارد و آن نیز مقاومت از اسلامی مردم به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و پس از آن رهبریت مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه دشمن دو نکته ای که حضرت امام (ره) بر روی آنها سرمایه گذاری کرد را نشانه گرفته است ،گفت: اسلام و وحدت کلمه دو هدفی است که دشمن به دنبال گرفتن تفکر اسلامی و دور کردن مردم از اسلام به دنبال ضربه زدن به کشور است .

انواری ضمن یادآور شدن پیام مقام معظم رهبری برای جوانان غربی گفت: با تمام سانسورهایی که کشورهای غربی اعمال کردند ، پیام رهبر انقلاب آنچنان تاثیر گذار بوده که بازتاب های آن برای همگان روشن است و این تشنگی نسبت به آشنایی با اسلام در جامعه غربی مشاهده می شود.

وی با بیان تکالیف ما در مقابل انقلاب اسلامی، ادامه داد:ما در کمیته امداد امام خمینی(ره) مقابل مردمی که فشار ها و نابسامانی های زیادی را متحمل شده اند، تکلیف زیادی داریم و باید تلاش کنیم که وضعیت محرومان و نیازمندان جامعه را سامان دهیم.ما در این نهاد سکاندار حمایت از محرومان و نیازمندان هستیم و نه به عنوان یک کار اداری بلکه به عنوان وظیفه و تکلیف دینی و اجتماعی به آن نگاه می کنیم .

https://shoma-weekly.ir/MHfN7t