سیاسی

پیام حمله موشکی ایران به مقر عاملین حمله تروریستی اهواز

کرمی راد با اشاره به حمله موشکی بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست های حمله اهواز گفت: این اقدام که قطعا تلفات زیادی داشته رعب و وحشت تروریست ها را افزایش داده است.
کرمی راد با اشاره به حمله موشکی بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست های حمله اهواز گفت: این اقدام که قطعا تلفات زیادی داشته رعب و وحشت تروریست ها را افزایش داده است.

«محمد کرمی راد» در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری شبستان حمله امروز دوشنبه نهم مهرماه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست های حادثه اهواز را قطع کردن دست تروریست ها از سوی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: در روز اول مهرماه تروریست ها تلاش داشتند رزمایش نمایش قدرت ایران در دریای خلیج فارس را تحت الشعاع قرار دهند و به همین دلیل به مردم ایران در حاشیه رژه نیروهای مسلح در اهواز حمله کردند و جمهوری اسلامی ایران چون از قبل اعلام کرده بود اگر تروریست ها بخواهند به داخل مرزهای ایران دست دراز کنند دست آنها را قطع خواهد کرد امروز هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقر آنها را به آتش کشید.

کارشناس مسایل بین الملل با یادآوری اینکه حادثه تروریستی در اهواز از سوی بسیاری از کشورهای دنیا محکوم شد، افزود: بر همین اساس رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهان عالی نیروهای مسلح به مردم وعده دادند که با تروریست ها مبارزه می کنند و در همین رابطه بامداد امروز سپاه پاسداران مقر آنها را به آتش کشید.

کرمی راد با اظهار اینکه این حمله تلفات زیادی به دنبال داشته و قطعا رعب و وحشت تروریست ها نسبت به جمهوری اسلامی ایران را افزایش داده است، خاطرنشان کرد: آنها باید بدانند واکنش ایران به چنین اقداماتی به ضررشان تمام می شود و حامیان تروریست ها نیز در منطقه این پیام را با حمله سپاه دریافتند که ایران در مقابل چنین اقداماتی هرگز ملاحظه ای به خرج نمی دهد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابل اقدامات تروریستی اقدامات تلافی جویانه جدی تری نیز انجام می دهند.

https://shoma-weekly.ir/an1WLy