سیاسی

پنتاگون جنگ با ایران را خودکشی می داند

انبارلویی در خصوص مواضع ترامپ گفت: او با انتقاد از جنگ های قبلی رای آورد بنابراین ترامپ دنبال جنگ نیست و نمی تواند هم بجنگد. او به دو دلیل نمی جنگد، اول اینکه جنگ در راهبرد او نیست و دوم اینکه پنتاگون جنگ با ایران را خودکشی می داند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: ترامپ با انتقاد از جنگ‌های قبلی رای آورد بنابراین او دنبال جنگ نیست و نمی‌تواند هم بجنگد.

محمد کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تهران پرس در ارتباط با سیاست های ترامپ اظهار داشت: جمهوری خواهان جنگ طلب هستند اما ترامپ در شعارهای انتخاباتی خودش با شعارهای ضد جنگ رای آرود.

انبارلویی در ادامه در خصوص مواضع ترامپ خاطر نشان کرد: او با انتقاد از جنگ های قبلی رای آورد بنابراین ترامپ دنبال جنگ نیست و نمی تواند هم بجنگد. او به دو دلیل نمی جنگد، اول اینکه جنگ در راهبرد او نیست و دوم اینکه پنتاگون جنگ با ایران را خودکشی می داند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی پیرامون ترس آمریکا از جنگ با ایران تصریح کرد: سوریه، عراق، غزه و یمن، خط آتشی علیه آمریکا و انگلیس است و به همین دلیل آنها نه به سرنگونی پهباد پاسخ دادند و نه توقیف نفتکش. هم جنگ منتفی است و هم مذاکره چون هیچ دیوانه ای حاضر نیست با ترامپ مذاکره کند.

وی در مورد وضعیت فعلی آمریکا گفت: در شرایط فعلی آمریکا ناتوان شده است.

انبارلویی در پایان درباره خودداری ترامپ از درگیری نظامی با ایران افزود: ترامپ حاضر نیست حتی یک سنت برای جنگ هزینه کند زیرا در شعارهای انتخاباتی خود گفت می خواهد هزینه های نظامی را صرف مردم آمریکا کند.

https://shoma-weekly.ir/6ck0Dx