سیاسی

پشتیبانی رهبری از تیم مذاکره کننده یک مشی عقلانی بر پایه دفاع از تمامیت کشور بود

رهبر انقلاب افق جدیدی از موضوع مذاکرات ایران و آمریکا را بیان فرمودند که می تواند فضای جدیدی از نگرش را در میان سیاسیون در طیف های مختلف بوجود آورد.

دکتر حسن لاسجردی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در آستانه 13 آبان گفت: رهبر انقلاب افق جدیدی از موضوع مذاکرات ایران و آمریکا را بیان فرمودند که می تواند فضای جدیدی از نگرش را در میان سیاسیون در طیف های مختلف بوجود آورد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تقسیم مخاطبان رهبری به چهار گروه ساده انگاران مذاکره، سازشکار خواندگان مذاکره کنندگان، تضعیف کنندگان مذاکره و تشکیک کنندگان به تقید مذاکره کنندگان؛ گفت: تاکید رهبر انقلاب بر حمایت و پشتیبانی از تیم مذاکره کننده یک مشی عقلانی بر پایه دفاع از تمامیت کشور در مقابل سیل سهمگین تبلیغات جبهه غرب در ناهمراه خواندن جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات است و از طرف دیگر این حضور به موقع در میان دیپلماسی فرصتی به طرفهای مذاکره است که آن را مغتنم شمرده و به فرجام مطلوب یا همان بازی برد برد فکر کنند.

وی افزود: بیان رهبر انقلاب نشان می دهد که در میان کشورهای طرف مذاکره تعدد نگاه وجود دارد و به همین جهت ایشان این مذاکرات را سخت خواندند.

https://shoma-weekly.ir/rsU72q