سیاسی

پایان مرحله اول جمع آوری اطلاعات «سند بومی کشور» در حزب موتلفه اسلامی

رئیس مرکز مطالعات حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مرحله اول جمع آوری اطلاعات «سند بومی کشور» به پایان رسیده است، اظهار داشت: در مرحله دوم، پس از بررسی و ویرایش، این اطلاعات مجددا جهت رفع نواقص به استانها ارسال می‌شود.
امیر فارسی نژاد عضو شورای مرکزی و رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به پایان رسیدن مرحله اول سند حزب متبوعش برای «برنامه اداره کشور»، اظهار داشت: سه ماهه فصل بهار را برای تعریف فرصتها و تهدیدها به استانها فرصت دادیم و در حال حاضر نیز در مرکز با حضور نخبگان، اساتید دانشگاه و افراد با تجربه در حوزه اداره کشور، مشغول ویرایش اطلاعات استانی هستیم.

وی ادامه داد: روش کار ما به این صورت است که در هر استان شاخص های بومی را برای توسعه استانی،فرصت ها و تهدیدها، باتوجه به موارد بومی در آن استان مورد بررسی قرار می دهیم ، که در حال حاضر نیز تعداد زیادی از استانها شاخص هایشان را ارسال کردند و پس از دریافت این شاخص ها آنها مورد بررسی قرار می دهیم و پایان تابستان پس از ویرایش و رفع نواقص، جهت تکمیل به استانها ارجاع داده می شود.

فارسی نژاد افزود: استانها نیز پس از مطالعه در زمانی تعیین شده مجددا برنامه ها را باز می گردانند تا در مرحله دوم به تدوین این شاخصه بپردازیم.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: ما در سطح مرکز و استانها از وجود مسئولین استفاده می‌کنیم که اطلاعات دریافتی مسند و قابل اتکا باشند و همچنین از نظرات مسئولین استفاده می‌کنیم که حداقل نقد به آن وارد باشد.

https://shoma-weekly.ir/sSjr17