سیاسی

پاسخگویی به مطالبات مردم عامل وجهه‌دار شدن گروه‌هاست

هر گروه و فردی که می‌خواهد در بین مردم جایگاه و وجهه‌ای پیدا کند باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد.
عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی گفت: هر گروه و فردی که می‌خواهد در بین مردم جایگاه و وجهه‌ای پیدا کند باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد.
احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، با تاکید بر اینکه "آینده هر جناح در حال حاضر در گرو اعمالی است که انجام می‌‌دهد"،‌ اظهار کرد: هر کدام از جناح‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب باید پایبندی خود را به نظام نشان دهند و چارچوب‌های آن را بپذیرند.
وی با بیان اینکه "هر گروه و فردی که می‌خواهد در بین مردم جایگاه و وجهه‌ای پیدا کند باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد"، خاطرنشان کرد: در این میان، اصلاح‌طلبان اگرچه شعارهایی سر دادند، اما نتوانستند شعارهایشان را محقق کنند و این موضوع موجب تنزل جایگاه‌شان شد.  این فعال سیاسی اضافه کرد: اصولگرایان نیز باید بدانند در صورتی که به شعارهایشان پایبند نباشند و نسبت به تامین معیشت و خواسته‌های مردم دقت کافی نکنند، با اقبال مردم روبرو نخواهند شد.
اصفهانی در پایان، تمایل مردم به سمت اصولگرایان را بیشتر از اصلاح‌طلبان دانست و اظهار کرد: به هر ترتیب، در حال حاضر اقبال عمومی به سمت اصولگرایان است و این جناح نسبت به جناح اصلاح‌طلب بیشتر مورد توجه قرار دارد.

https://shoma-weekly.ir/cRixYZ