سیاسی

ویژگی های ملت مطالبه‌گر

ملت مطالبه‌گر مقید به انجام فریضه ارزشمند امر به معروف و نهی از منکر در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... است.

حسین انواری، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون ویژگیهای ملت مطالبهگر گفت: مطالبات مردم در فرامین مقام معظم رهبری است و ملت مطالبهگر باید خواستار اجرای فرامین معظم له باشند.

وی اظهار کرد: ملت مطالبهگر در پیشرفت همراه با عدالت مشارکت میکند و بر این مهم نظارت دارد.

این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی از دیگر ویژگیهای ملت مطالبهگر را اینگونه برشمرد: این ملت باید نظارت کنند و نقد منصفانه و ناصحانه داشته باشند و مشکلات و انحرافات در مسیر تمدن نوین اسلامی را بیابند.

وی افزود: نقد منصفانه باید به دور از تخریب کردن، فحاشی، منفیگرایی و همراه شدن با خواستههای دشمنان باشد.

انواری مطرح کرد: ملت مطالبهگر با بصیرت و هوشیار است و آگاهانه در صحنه حضور دارد و نسبت به امور کشور بیتفاوت نیست.

وی نداشتن روحیه ناامیدی و افسردگی را از دیگر ویژگیهای چنین ملتی دانست و گفت: ملت مطالبهگر فعال در صحنه و حاضر و ناظر بر امور است و نشاط دارد.

این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی نظارت مردم را از طریق نمایندگانشان در مجلس و اطلاعرسانی به دستگاههای نظارتی مثل دستگاه قضایی و سازمان بازرسی کل کشور مطرح و تأکید کرد: مردم باید در این صحنهها حضور داشته باشند و بیتفاوت نباشند.

وی تصریح کرد: مردم در مقابل تلاش دشمنان که میکوشند ملت ایران را نسبت به نظام اسلامی بیاعتماد و آنها را از نظام اسلامی جدا کنند هوشیاری و بصیرت به خرج بدهند.

انواری بیان کرد: دشمنان میخواهند ملت زمینگیر شوند و از انقلاب اسلامی فاصله بگیرند و در عین حال انقلاب اسلامی را منزوی کنند و در مواضع اصولی و شعارهای انقلاب اسلامی تغییرات ایجاد کنند. ملت مطالبهگر باید هوشیار باشد که به این توطئه دشمنان دامن نزند و از افتادن در این دام پرهیز کند.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش میکند احساس شکست مقاومت ملی را ترویج کند و به ایمان و فرهنگ و استقلال مردم ما هجمه کند. ملت مطالبهگر بصیرت و هوشیاری دارد و همراه و همساز دشمن در اجرای توطئههایش نیست.

این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ملت مطالبهگر مقید به انجام فریضه ارزشمند امر به معروف و نهی از منکر در عرصههای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... است.

https://shoma-weekly.ir/3PZ8A4