سیاسی

ولایت فقیه عامل اصلی حدوث و بقای انقلاب است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: بیعت تاریخی همافران با امام خمینی (ره) در 19 بهمن ماه سال 57، میخ محکمی بر تابوت رژیم سلطنتی طاغوت بود.
حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری در مراسم گرامیداشت روز نیروی هوایی و جشن انقلاب در آمادگاه سرلشکر شهید فراشاهی قم بیان کرد: روز 19 بهمن نماد بصیرت ارتشیان و همراهی موثر آنها با جریان پویای انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه حرکت پرسنل نیروی هوایی ارتش در این روز، معجزه‌آسا و در آن مقطع حساس بسیار تاثیرگذار بود، گفت: بیعت تاریخی همافران در این روز به یاد ماندنی، میخ محکمی بر تابوت رژیم سلطنتی طاغوت بود؛ رژیمی که قصد داشت حرکت مردمی انقلاب را به اضمحلال بکشاند.

مدیرکل سیاسی استانداری قم افزود: حرکت نیروی هوایی نشان داد ارتش همواره در کنار مردم و همراه مرجعیت است.

وی ادامه داد: نظام سلطه و در راس آن آمریکا با نفوذ و به‌کارگیری مستشاران نظامی در ارتش، سرمایه‌گذاری کلانی برای اهداف استعماری خود کرده بود اما از وجود جوانان غیور و انقلابی در ایران غافل بود.

ذاکری انس با مکتب اهل بیت (ع) و روحانیت و مرجعیت را از جمله خصوصیات جوانان انقلابی برشمرد و تاکید کرد: این ویژگی‌ها بود که نقشه‌های شوم استعمارگران را خنثی کرد و انقلاب اسلامی را به رهبری امام (ره) به پیروزی رساند.

وی اصل ولایت فقیه و تبعیت از آن را عامل اصلی حدوث و بقای انقلاب دانست و افزود: بر اساس این اصل مترقی اسلام است که کشور در مسیر رشد و بالندگی خود تا رسیدن به قله‌های پیشرفت با سرافرازی حرکت می‌کند.

مدیرکل سیاسی استانداری قم با اشاره به صف‌آرایی اسلام و کفر در دوران گذشته گفت: دنیای اسلام با جهان کفر، در سه دوره در برابر هم صف‌آرایی کرده‌اند و در دوره چهارم، انقلاب اسلامی ایران بود که با پیروزی، سرآغازی بر بیداری اسلامی در جهان، عقب‌نشینی دنیای کفر و رشد و پیشرفت سریع اسلام شد.

وی بیان کرد: علت ناکامی بیداری اسلامی در برخی کشورهای مسلمان، عدم وجود ولی فقیه است و امروز به برکت ولایت فقیه، انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا، جمهوری اسلامی ایران در اوج سرافرازی و عزتمندی قرار دارد.

https://shoma-weekly.ir/K5HOUZ