سیاسی

وعده های اقتصادی در 100 روز بی تدبیری دولت بود

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار وعده 100 روزه اقتصادی بی تدبیری از سوی دولت تدبیر و امید دانست و گفت: در حوزه اقتصاد این دولت نیز مانند دولت گذشته عمل می کند و ما شاهد چند پارگی و چند جزیره ای در بین تصمیم گیران حوزه اقتصاد هستیم.
احمد کریمی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به عملکرد دولت در 100 روز اول کاری خود، گفت: من نمی دانم دولت بر چه مبنا و اساسی اعلام کرد که در 100 روز برخی از مشکلات اقتصادی را حل می کند و این حرف نادرستی بود و نمی توان در 100 روز در مورد عملکرد اقتصادی دولت قضاوت و ارزیابی داشت.

عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه وعده های اقتصادی دولت در این 100 روز تحقق پیدا نکرد، گفت: در این مدت با افزایش قیمت خیلی از کالا مواجه بودیم که دولت وعده داده بود افزایش قیمتی نخواهد داشت؛ لذا این وعده اقتصادی در 100 روز یک بی تدبیری بود که از سوی دولت تدبیر و امید صورت گرفت.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار با تاکید براینکه در دولت یازدهم تصمیمات اقتصادی بر مبنای تصمیمات فردی و شخصی است، تصریح کرد: در حوزه اقتصاد این دولت نیز مانند دولت گذشته عمل می کند که التهاب در بازار ارز، خودرو و مسکن نمونه ای از آثار تصمیمات فردی است و ما به جای خرد جمعی شاهد چند پارگی و چند جزیره ای در بین تصمیم گیران حوزه اقتصاد هستیم.

کریمی اصفهانی، با بیان اینکه دولت بیشتر وقت خود را معطوف سیاست خارجی کرده است، گفت: البته دولت در حوزه سیاست خارجی در این 100 روز عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته است.

https://shoma-weekly.ir/AoT2DF