سیاسی

وعده‌های اقتصادی در صد روز بی‌تدبیری دولت بود

من نمی‌دانم دولت بر چه مبنا و اساسی اعلام کرد که در صد روز برخی از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند و این حرف نادرستی بود و نمی‌توان در صد روز در مورد عملکرد اقتصادی دولت قضاوت و ارزیابی داشت.
عضو هیئت نظارت حزب موتلفه اسلامی با اشاره به عملکرد دولت در صد روز اول کاری خود، ادامه داد: من نمیدانم دولت بر چه مبنا و اساسی اعلام کرد که در صد روز برخی از مشکلات اقتصادی را حل میکند و این حرف نادرستی بود و نمیتوان در صد روز در مورد عملکرد اقتصادی دولت قضاوت و ارزیابی داشت.

احمد کریمی اصفهانی با بیان اینکه وعدههای اقتصادی دولت در این صد روز تحقق پیدا نکرد، گفت: در این مدت با افزایش قیمت خیلی از کالا مواجه بودیم که دولت وعده داده بود افزایش قیمتی نخواهد داشت؛ لذا این وعده اقتصادی در صد روز یک بیتدبیری بود که از سوی دولت تدبیر و امید صورت گرفت.

وی با تاکید براینکه در دولت یازدهم تصمیمات اقتصادی بر مبنای تصمیمات فردی و شخصی است، تصریح کرد: در حوزه اقتصاد این دولت نیز مانند دولت گذشته عمل میکند که التهاب در بازار ارز، خودرو و مسکن نمونهای از آثار تصمیمات فردی است و ما به جای خرد جمعی شاهد چند پارگی و چند جزیرهای در بین تصمیم گیران حوزه اقتصاد هستیم.

 

https://shoma-weekly.ir/xqS6es