سیاسی

وظیفه رسانه‌های انقلابی امیدبخشی است

رسانه ها باید پیشران تحولات فرهنگی در دانشگاه باشند. مسیر پیش روی برای موفقیت‌های بزرگتر در آینده نیز، مسیری طولانی و چالش‌برانگیز اما نویدبخش و امیدوار کننده است
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: در فضایی که رسانه‌های ضدانقلاب موج ناامیدی را به نسل جوان و مردم تزریق می‌کنند، وظیفه رسانه‌های انقلابی امیدبخشی به نسل جوان است.

دکتر صالح اسکندری با تأکید بر ضرورت حضور فرهنگی حامیان انقلاب در رسانه های اجتماعی و تولید محتوا، خاطرنشان کرد: براساس نظرسنجی ایسپا که در سال 94 انجام شده است، 75 درصد افراد دارای تحصیلات دانشگاهی حداقل عضو یک شبکه اجتماعی هستند. نظرسنجی دیگری که در سال 97 انجام شده نشان می‌دهد 54 درصد افراد 18 تا 29 سال عضو اینستاگرام هستند.

وی افزود: رسانه ها بایدخط تحول را روشن کنند و مولد ایده برای تحول باشند. اگر بتوانیم در عبور از وضع موجود و مسیر تحولی دانشگاه رسانه ها را به عنوان پیشران یاری کنیم و با انتقاد سازنده به رشد آن ها کمک کنیم، می توانیم امیدوار باشیم که مسیر تحولی دانشگاه هموار شود.

اسکندری تصریح کرد: رسانه ها باید پیشران تحولات فرهنگی در دانشگاه باشند. مسیر پیش روی برای موفقیت‌های بزرگتر در آینده نیز، مسیری طولانی و چالش‌برانگیز اما نویدبخش و امیدوار کننده است.

https://shoma-weekly.ir/Ve2Vup