سیاسی

وزارت خارجه نقض حقوق بشر آمریکا و انگلیس را گزارش کند‌

از وزارت امور خارجه می‌خواهیم که د‌ر راستای تکالیف مقرر د‌ر قانون افشای نقض حقوق بشر توسط آمریکا و انگلیس مصوب ۳/۲/۱۳۹۱، گزارش نقض حقوق بشر توسط این د‌و کشور را د‌ر روز ۱۳ آبان منتشر نماید‌.

۳۶ سال از حماسه قهرمانانه دانشجویان پیرو خط امام (ره) در تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ میگذرد! حماسهای که خمینی کبیر به حق انقلابی کبیرتر از انقلاب ۲۲ بهمن ۵۷اش خواند، چرا که در آن انقلاب سنگر استبداد فتح گردید و در این انقلاب دژ استکبار سقوط کرد. آن انقلاب به ملتهای مظلوم شجاعت مبارزه با حکام فاسد بخشید و این انقلاب به مستضعفان عالم جرأت خروشیدن بر طاغوتهای جهان خوار.

هیمنه شیطان بزرگ از آن روز در پرتو شعاع انقلاب اسلامی ملت ایران چون کوه یخی آب گردید و از آن گرگ درنده و تیزچنگ، جز شغالی دریوزه چیزی نمانده است. اما از مکر و نیرنگ این دشمن زبون نبایستی غفلت ورزید که قرآن کریم فرموده است:

فَقَاتِلُواْ أَئِمَّهَ الْکُفْرِ إِنَّهُمْ لاَ أَیْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ یَنتَهُونَ

با پیشوایان کفر پیکار کنید که ایشان را رسم سوگند نگه داشتن نیست، باشد که از کردار خود باز ایستند. توبه/۱۲

ضمن تشکر از مجاهدت همه جهادگران کارزار تثبیت حقوق هستهای ملت ایران و خصوصا تلاشهای دیپلماتیک دولت یازدهم، ایشان را به توجه بایسته و شایسته به این فرمایش رهبر معظم انقلاب توصیه میکنیم: آمریکا دشمنی خودش را پنهان هم نمیکند. دنبال چیزی به نام مذاکره با ایرانند؛ [امّا] مذاکره بهانه است، مذاکره وسیله برای نفوذ است، مذاکره وسیله برای تحمیل خواستها است.

در پایان از وزارت امور خارجه میخواهیم که در راستای تکالیف مقرر در قانون افشای نقض حقوق بشر توسط آمریکا و انگلیس مصوب ۳/۲/۱۳۹۱، گزارش نقض حقوق بشر توسط این دو کشور را در روز ۱۳ آبان منتشر نماید.

والسلام علی عباداله الصالحین

https://shoma-weekly.ir/9TgGT2