سیاسی

ورشکستگی بنگاه های اقتصادی آثار اجتماعی دارد

تعطیلی و ورشکستگی بنگاه های اقتصادی، جمعیت مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را میفزاید و مشکلات عدیده ایجاد کرده است این در حالی است که ورودی و خروجی مددجویان برابری ندارد و قطعا نمی توانیم به اهداف پیش بینی شده نائل شویم.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه تعطیلی کارخانجات، تبعات منفی بر اقتصاد خانوار دارد افزود: ورشکستگی بنگاه های اقتصادی اعم از ارج، پارس الکتریک و سایر کارخانجات آثار مخربی بر مسائل اقتصادی خانوار دارد.

فاطمه رهبر نماینده سابق مجلس و معاونت حمایت از خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: تعطیلی بنگاه های اقتصادی، افزایش فقر درجامعه را دامن می زند و هر چه در کمیته امداد امام خمینی (ره) برنامه ریزی می کنیم تا بتوانیم مددجویان را توانمند کنیم و استقلال اقتصادی کسب کنند با تعطیلی مداوم بنگاه های اقتصادی در تضاد است.

رهبر بیان داشت: تعطیلی و ورشکستگی بنگاه های اقتصادی، جمعیت مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را میفزاید و مشکلات عدیده ایجاد کرده است این در حالی است که ورودی و خروجی مددجویان برابری ندارد و قطعا نمی توانیم به اهداف پیش بینی شده نائل شویم.

وی گفت: بدبینی به برجام در واقعیات اقتصادی جامعه نمودار است و هیچ کدام از تعهدات برجام برای رفع موانع اقتصادی برطرف نشده است، شکوفایی اقتصادی وجود ندارد.

رهبر در خاتمه افزود: دولت فعلی برنامه اقتصادی برای خروج از رکود اقتصادی ندارد. آمار، ارقام و اطلاعاتی که مسوولان ارائه می دهند با واقعیت جامعه از جمله تعطیلی های بنگاه های اقصادی همخوانی ندارد و تناقض گویی وجود دارد.

https://shoma-weekly.ir/cRFQ8Z