سیاسی

وحدت یک آرمان دستیافتنی است

اصولگرایان در آینده با صف واحد و گفتمان وصدای واحد در سپهر سیاست ایران ظاهر خواهند شد واین یک آرمان دستیافتنی است و حرف دل مردم این است که دعوا بجای حل مشکلات چرا؟ ونشاط زمانی پدید می آید که حرکت پدید بیاید.

سومین جلسه شورای همگرایی اصولگرایان شهرستان اسلامشهر با حضور ائمه محترم جمعه و نمایندگان جبهه پایداری وجمعیت ایثارگران ومعتمدین واعضای حزب موتلفه اسلامی شهرستان و آقای دکتر بادامچیان در روز سه شنبه ۱۹ خرداد ۹۴ با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید تشکیل گردید.

در این جلسه دکتر بادامچیان درخصوص همگرایی سلیقه های گوناگون سیاسی بیان داشتند اختلافات باعث سستی میگردد. مردم از دعواهای سیاسی خوششان نمی آید. ایشان فرمودندIMG_7848 اختلاف باشد ولی تنازع نه. به حمدالله روند گفتگوهای اصولگرایان در سراسر کشور حرکتی رو به رشد و مثبت است. اصولگرایان در آینده با صف واحد و گفتمان وصدای واحد در سپهر سیاست ایران ظاهر خواهند شد واین یک آرمان دستیافتنی است و حرف دل مردم این است که دعوا بجای حل مشکلات چرا؟ ونشاط زمانی پدید می آید که حرکت پدید بیاید.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص مسائل هسته ای گفتند در مذاکرات باید منافع انقلاب اسلامی لحاظ شود و شرط مشروعیت مذاکرات اذن رهبریست و همانگونه که همگان میدانند حضرت آقا فرمودند: به مذاکرات خوشبین نیستم لکن مخالفتی هم ندارم وهمانگونه که پیش بینی میشد کنگره آمریکا هم رئیس جمهور آن کشور و هم گروه ۱+۵ را بی اختیار و بی حیثیت نمود.

لذا همه ما باید در حال حاضر همبستگی خود را در مقابل استکبار و رسانه های معاند حفظ نموده و فصل الخطاب مقام معظم رهبری میباشند.

دکتر بادامچیان در خصوص حزب موتلفه اسلامی اظهار داشتند با افتخار می گویم حزب موتلفه اسلامی با سابقه ۵۲ ساله خود همواره پیرو ولایت فقیه بوده و اعضای آن در هیچ شرایطی به فکر جمع کردن مال نامشروع نبوده و پاک زندگی کرده و فاقد هر گونه افترا می باشند و به فکر رفع مشکلات کشور و مستضعفان بوده اند. ایشان همچنین در خصوص انتخابات مجلس خبرگان رهبری بیان داشتند که مرجع تعیین کننده در انتخابات خبرگان فهرست جامعتین مورد توافق حزب موتلفه اسلامی میباشد.

https://shoma-weekly.ir/twZV4D