سیاسی

‌‌وحدت و همدلی ‌باعث تثبیت نظام جمهوری اسلامی ‌‌شد‌

علی احمدنیا در جمع شماری از فعالان سیاسی اصولگرا گفت: حادثه‌های تلخ و شیرین و سرنوشت ساز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این ماه روی داده که هرکدام از آنها اهمیت ویژه‌ای در پیشبرد نظام اسلامی داشته است.
علی احمدنیا در جمع شماری از فعالان سیاسی اصولگرا گفت: حادثههای تلخ و شیرین و سرنوشت ساز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این ماه روی داده که هرکدام از آنها اهمیت ویژهای در پیشبرد نظام اسلامی داشته است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان شمالی آزاد سازی خرمشهر را باعث حیرت دشمنان و جهانیان دانست و این روز بزرگ را به دلاورمردان عرصه دفاع مقدس و خانواده شهدا تبریک گفت.

دبیر جبهه پیروان خط امام(ره) خراسان شمالی همچنین با برشمردن 14 خرداد ماه سال 68 و رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی بیان داشت: رحلت امام (ره) ضایعهای تلخ برای مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی بوده و روزی تلختر از آن را در دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به یاد نداریم.

دبیر جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری خراسان شمالی با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری توسط مجلس خبرگان رهبری به عنوان سکاندار نظام جمهوری اسلامی افزود: این انتخاب باعث شادی دلسوزان نظام و تصلی بخش رحلت امام راحل بود.

وی از حادثه 15 خرداد 42 به عنوان یکی دیگر از روزهای سرنوشت ساز در خردادماه یاد کرد و گفت:  حوادث این روز باعث انفجار عظیمی علیه نظام استکباری و استبدادی شاهنشاهی شد و سرانجام پیروزی انقلاب اسلامی را در 22بهمن 57  رقم  زد.

احمدنیا با بیان اینکه در این روز مردم حول رهبر کبیر انقلاب اسلامی حرکت و گوش به فرمان آن امام فرزانه بودند تصریح کرد: این وحدت و همدلی بعد از پیروزی انقلاب هم  باعث تثبیت نظام جمهوری اسلامی به عنوان نظامی برخاسته از اراده مردم شد.

وی با برشمردن حادثه 26خردادماه سال 44 که منجر به شهادت سربازان اسلام شهیدان بخارایی، امانی، نیک نژاد وصفارهرندی شد، تصریح کرد: در تداوم قیام 15 خردادماه و تبعید امام (ره) سربازان دلیر اسلام شرایط را به گونهای دیده که رژیم عرصه را برای انقلابیون تنگتر کرده  و اعلام پیروزی میکند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: در چنین شرایطی سربازان دلیر اسلام طی توافقی حسنعلی منصور مهره اصلی آمریکا را اعدام انقلابی کرده تا اینکه ضربهای به نظام شاهنشاهی وارد کنند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام باعث گشوده شدن راهی برای فعالیت انقلابیون علیه رژیم پهلوی شد افزود: این شهدای والامقام موتلفه اسلامی سرانجام در 26 خرداد ماه 44 پس از مقاومت و افشاگریهای ماهیت رژیم پهلوی دستگیر و به اعدام محکوم و به درجه شهادت نائل آمدند.

https://shoma-weekly.ir/wMXQow