سیاسی

هیچ اصولگرایی را رقیب خود نمی دانیم

ما هیچ فرد یا اصولگرایی را در انتخابات آینده رقیب خود نمی دانیم و معتقدیم آنها به سهم خود یک ظرفیت خوب و قابل قبول در جبهه ی ولایت فقیه هستند


محمد نبی حبیبی با اشاره به حضور وسیع و گسترده مردم در یوم الله 22 بهمن گفت: مردم در22 بهمن آمادگی خود را برای حضور حماسی در انتخابات مجلس اعلام کردند لذا انشاء الله حماسه 22 بهمن را در 12 اسفند تکرار می کنند.

دور نمای شرکت مردم در انتخابات مجلس
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، وی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت با اشاره به دور نمای شرکت مردم در انتخابات مجلس اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری پیش بینی کردند انشاء الله حضور مردم در انتخابات آینده دشمن شکن خواهد بود.

دنیا پیامهای مردم ایران را در 22 بهمن دریافت کرد
حبیبی با اشاره به بازتاب راهپیمایی عظیم  یوم الله 22 بهمن در جهان تصریح کرد: دنیا پیامهای مردم ایران را در 22 بهمن دریافت کرد. مردم ازتهدیدها و تحریم ها عبور کرده و اثبات کردند که در برابر دشمنی ها حضور و حساسیت ویژه ای دارند.
نمایش اقتدار ملی در پای صندوقهای رای
وی ادامه داد: ما اطمینان داریم مردم برای نمایش اقتدار ملی در پای صندوقهای رای در انتخابات آینده حضور حماسی خواهند داشت.
مشاهدات نخست وزیر ملت فلسطین در یوم الله 22 بهمن
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مشاهدات اسماعیل هنیه نخست وزیر قانونی ملت فلسطین در یوم الله 22 بهمن تاکید کرد: فریاد مرگ بر رژیم صهیونیستی و مرگ بر آمریکا در روز 22 بهمن نشان داد ملت ایران در کنار ملت فلسطین ایستاده است و شعار نه غزه نه لبنان ، یک توهم و شعار توخالی است.
راهبرد های جمهوری اسلامی، یک امر پذیرفته شده
حبیبی با اشاره به دیدار هنیه با مقام معظم رهبری بیان داشت : تاکید هنیه بر اسلامی بودن انقلاب فلسطین و نیز عدم سازش با رژیم صهیونیستی و همچنین تاکید جغرافیایی فلسطین از بحر تا نهر نشان می دهد راهبرد های جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی در خط مقدم مقاومت یک امر پذیرفته شده است.
دنیا به این انتخابات چشم دوخته است
وی در بخش دیگری از این گفت وگو با اشاره به اینکه کمتر از 20 روز به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است گفت: انتخابات آینده به لحاظ ترسیم چشم انداز آینده ایران بسیار مهم و تعیین کننده است و دنیا به این انتخابات چشم دوخته است. مشارکت گسترده سیاسی مردم در این انتخابات توطئه های شوم استکبار جهانی را خنثی خواهد کرد.

فهرست جبهه متحد اصولگرایان
محصول یک کارشناسی
 و بررسی دقیق
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فهرست جبهه متحد اصولگرایان خاطر نشان کرد: فهرست جبهه متحد اصولگرایان محصول یک کارشناسی و بررسی دقیق در یک فرآیند پیچیده حقوقی است . ما معتقدیم این فهرست در تهران و شهرستانها پاسخگوی مطالبات مردم و مقام معظم رهبری در چهار سال آینده قانونگذاری کشور است. سعی شده فهرست تمام نیازهای تخصصی مجلس را پاسخگو باشد.

به فهرست های رقیب احترام می گذاریم
حبیبی در ادامه تصریح کرد: ما به فهرست های رقیب احترام می گذاریم و تنها در تبلیغات انتخابات به معرفی شایستگی های فهرست خود می پردازیم. معتقدیم این مردم هستند که باید تصمیم بگیرند به چه فهرستی رای دهند.

فهرست جبهه متحد اصولگرایان حجت آور است
وی با تشکر از نمایندگان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نیز جامعه روحانیت مبارز در ساز و کار حقوقی که منجر به تصمیم گیری جبهه متحد اصولگرایان شد اظهار داشت: فهرست جبهه متحد اصولگرایان برای کسانی که به دنبال بهترین گزینه هستند حجت آور است.

هیچ فرد یا گروه اصولگرایی را رقیب خود نمی دانیم
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد : ما هیچ فرد یا گروه اصولگرایی را درانتخابات آینده رقیب خود نمی دانیم و معتقدیم آنها نیز به سهم خود یک ظرفیت خوب و قابل قبول در جبهه ولایت فقیه هستند. لذا می توانند سهمی در مشارکت گسترده مردم داشته باشند.
عربستان و بحرین سرنوشتی بهتر از دیگر دیکتاتورها نخواهند داشت
حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشدید خشونت در بحرین علیه شیعیان گفت: موج خشونت علیه مسلمانان در دو کشور عربستان و بحرین روز به روز شدید تر می شود.آل سعود و آل خلیفه باید پاسخگوی جنایات خود در مجامع جهانی باشند. آنها مطمئن باشند سرنوشتی بهتر از دیکتاتور های مصر، تونس، لیبی و یمن نخواهند داشت .
صف بندی دائمی جهان اسلام در مقابل کفر و ارتداد
وی همچنین با اشاره به سالروز صدور حکم اعدام انقلابی سلمان رشدی بیان داشت: صف بندی مهمی که با صدور این حکم آشکار شد یک صف بندی دائمی جهان اسلام در مقابل کفر و ارتداد است.

نظر موافق امام خمینی(ره) با تحزب
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان اظهار داشت:  این روزها مصادف با سالروز تاسیس حزب جمهوری اسلامی آن هم با نظر مساعد حضرت امام خمینی (ره) است . بنابر اطلاع موثقی که داریم امام خمینی(ره) با اصل تحزب موافقت داشته اند و تاسیس حزب جمهوری اسلامی و ادامه کار حزبی در موتلفه اسلامی با نظر موافق ایشان نشانگر تایید ایشان از تحزب است . 
https://shoma-weekly.ir/V4mSat