سیاسی

هیچگاه فضاسازی‌ها مؤتلفه را از مسیر استقامت الهی‌اش خارج نکرده است

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: حزب مؤتلفه اسلامی در انقلابی که به فرموده امام(ره) انقلاب ارزش‌هاست با نهایت استقامت، صداقت و اخلاص ایستاده و هیچ‌گاه از فضاسازی‌ها نهراسیده و جوسازی‌ها و مصلحت‌اندیشی‌های غیر صلاحیتی مؤتلفه را از مسیر استقامت الهی‌اش خارج نکرده است.

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، در مراسم سالگرد شهدای مؤتلفه که در روز 26 خرداد سال 1399 در مدرسه شهدای مؤتلفه اسلامی برگزار شد، پس از اینکه از مرحوم حاج تقی امانی و سایر یاران مؤتلفه که دیگر در جمع دوستان نیستند یاد کرد، به جای خالی مرحومه دکتر فاطمه رهبر در مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم اشاره کرد.

وی ضمن تشکر از محمدقاسم امانی، فرزند شهید حاج صادق امانی، مطرح کرد: باید همیشه به تکلیفمان برای رسیدن به حکومت عدل و قسط جهانی عمل کنیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اظهارات سید مصطفی میرسلیم و تشکر از او برای صحبت‌هایش گفت: اگر اراده تغییر بر مبنای ارزش‌ها باشد بایستی محکم و استوار بایستیم و فضاسازی‌های سیاسی و شرایط خاص اجتماعی بر ما تأثیر نگذارد.

وی در ادامه افزود: حزب مؤتلفه اسلامی در انقلابی که به فرموده امام(ره) انقلاب ارزش‌هاست با نهایت استقامت، صداقت و اخلاص ایستاده و هیچ‌گاه از فضاسازی‌ها نهراسیده و جوسازی‌ها و مصلحت‌اندیشی‌های غیر صلاحیتی مؤتلفه را از مسیر استقامت الهی‌اش خارج نکرده است.

بادامچیان با ابراز رضایت از حضور یاران مؤتلفه در عرصه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ابراز امیدواری از مجلس تشکیل شده خاطرنشان کرد: این مجلس بسیار ارزشمند است و ترامپ و دیگران را ناامید کرده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم دوستان در مراحل بعدی هم بسیار قوی عمل کنند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی اشاره کرد: ما نظر حزب مؤتلفه اسلامی را در حفظ ارزش‌ها و شاخص‌ها به نمایندگان مجلس شورای اسلامی عرض کردیم.

وی با بیان اینکه حزب مؤتلفه اسلامی با رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از رؤسای سه قوه همکاری و همراهی می‌کند، اظهار کرد: یاران ما در مجلس، به‌خصوص کسانی که اعتقاد ویژه‌ای به حزب مؤتلفه اسلامی دارند بسیار خوب هستند و از فراز اولیه که بگذریم، ان‌شاءالله در فراکسیون در خدمتشان خواهیم بود.

بادامچیان خاطرنشان کرد: نگرانی بابت جوسازی‌هایی که علیه میرسلیم و سایر دوستان کردند به خود راه ندهید، چون ما از اینها زیاد دیده‌‌ایم. کسی که بر خدای تبارک و تعالی توکل داشته باشد از این مسائل هراسی ندارد.

وی ابراز امیدواری کرد: به عنوان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی امیدوارم شاهد بازسازی و تحول آنچه که مقام معظم رهبری در 14 خرداد سال 1399 فرمودند در جاهای مختلف حزب مؤتلفه اسلامی باشیم و داریم روی این موضوع کار می‌کنیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی اشاره کرد: همچنین داریم روی مسائل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کار می‌کنیم.

وی گفت: از همه اعضای حزب مؤتلفه اسلامی خواهش می‌کنم محکم، استوار، با نشاط و قوی مثل همیشه با توکل بر خدا بر اجرای تحولی که رهبر معظم انقلاب فرمودند و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در مسیر تمدن نوین اسلامی بایستید و با هم کار کنید.

https://shoma-weekly.ir/rx0CzW