سیاسی

هنگام پیروزی و شکست ظرفیت داشته باشیم

آن‌ کسی که برنده می‌شود نباید خودش را برنده و دیگران را بازنده بداند چراکه شما برای انجام تکلیف شرکت کردید و انسان باید در هنگام پیروزی و شکست ظرفیت داشته باشد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان این‌که امیدواریم مجلسی تشکیل شود که درد مردم را بفهمد، گفت: برخی‌ها به‌صراحت می‌گویند دنبال تشکیل مجلسی مانند مجلس ششم هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام‌ محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: کسانی که دشمن از آن‌ها تعریف می‌کند باید تکلیف خودشان را معلوم کرده و با سرعت موضع شفاف بگیرند و محکوم کنند.

امام‌جمعه کازرون با تسلیت ایام فاطمیه بیان داشت: در این ایام باید علاوه‌بر بیان خصوصیات والای انسانی حضرت فاطمه (س) از زندگانی سیاسی ایشان بیشتر بگوییم و بشنویم و مطالعه کنیم چراکه وجود مقدسه صدیقه کبری حضرت فاطمه (س) مصداق بارز صادقین است.

وی با اشاره به انتخابات امروز مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات آزمونی بسیار مهم و حساس برای ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند انتخابات هم وظیفه اسلامی و ملی است و هم یک حق است.

وی افزود: از لحاظ عقلی انسان باید در سرنوشت خود دخالت کند و امیدوارم در ساعات باقی‌مانده حضور چشم‌گیرتری را داشته باشیم.

خطیب جمعه کازرون با بیان این‌که این‌چنین نیست که تمام کسانی که شورای نگهبان آنان را تائید کرده آدم‌های خوبی هستند خاطرنشان کرد: شورای نگهبان بر اساس قرائن و شواهد تصمیم می‌گیرد و از زوایای زندگی و رفتار افراد خبر ندارد.

وی ادامه داد: بسیاری افراد در این کشور روزی در مجلس بودند اما الان در خارج از کشور علیه نظام اسلامی توطئه می‌کنند.

امام‌جمعه کازرون اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند برخی‌ها نفوذی هستند و خودشان خبر ندارند و هرکس حرف دشمن را بزند نفوذی است هرچند عبا و عمامه به سر داشته باشد.

خرسند بابیان این‌که دشمن درصدد است کشور ما را به بهانه انتخابات دوقطبی کند تصریح کرد: مقام معظم رهبری این‌چنین تعبیر کردند که دشمن کسانی که پایبند به اصول نظام هستند را تندرو می‌داند و آنانی که در مقابل غرب کرنش می‌کنند و غرب‌گرا هستند را کندرو و معتدل می‌نامد.

وی افزود: ما در کشور دو جریان بیشتر نداریم، جریانی که دل گرو اسلام و خط امام و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و جریانی که دل در حمایت خارجی و دشمنان اسلام و انقلاب دارد که شاید این افراد در هر دو جناح سیاسی کشور وجود داشته باشد.

امام‌جمعه کازرون با اشاره به این‌که در این چند روز برخی رسانه‌های معاند از بعضی جریان‌های سیاسی و افراد دفاع می‌کنند و بعضی را رد می‌کنند گفت: کار به‌جایی رسیده است که مفتی کریه آل سعود برای انتخابات ایران تعیین تکلیف می‌کند که مردم ایران به چه کسانی رأی دهند و به چه کسانی رأی ندهند.

خرسند ادامه داد: آن‌کسانی که دشمن از آن‌ها تعریف می‌کند باید تکلیف خودشان را معلوم کرده و به‌سرعت موضع شفاف بگیرند و محکوم کنند.

خطیب جمعه کازرون با بیان این‌که امیدواریم مجلسی تشکیل شود که درد مردم را بفهمد اظهار داشت: برخی‌ها به‌صراحت می‌گویند دنبال تشکیل مجلسی مانند مجلس ششم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مجلسی تشکیل شود که اولویت اقتصاد را درک و دولت را ملزم به اقتصاد مقاومتی و درون‌زا و حل مشکلات معیشتی مردم کند.

وی در پایان خطاب به نامزدهای انتخاباتی این شهرستان گفت: آن‌ کسی که برنده می‌شود نباید خودش را برنده و دیگران را بازنده بداند چراکه شما برای انجام تکلیف شرکت کردید و انسان باید در هنگام پیروزی و شکست ظرفیت داشته باشد.

https://shoma-weekly.ir/Cua7xL