سیاسی

هنوز برای حماسه اقتصادی اقدامی صورت نگرفته است

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: با توجه به سپری شدن نیمی از سال، دولت، مجلس و بخش خصوصی تنها در تحقق حماسه سیاسی تلاش کرده و هنوز اقدامات لازم در جهت تحقق حماسه اقتصادی صورت نگرفته است.
"حمیدرضا ترقی"، عضو حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملکرد قوا در تحقق "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" مد نظر رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: با توجه به سپری شدن نیمی از سال، دولت، مجلس و بخش خصوصی تنها در تحقق حماسه سیاسی تلاش کرده و هنوز اقدامات لازم در جهت تحقق حماسه اقتصادی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به هدایت‌های مقام معظم رهبری در جهت تحقق حماسه اقتصادی، تصریح کرد: با جهش در تولید داخلی، رونق کسب و کار ایجاد کرده و با تلاش در جهت حل معزل بیکاری و کاهش گرانی و تورم، در جهت نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه و رسیدن وضعیت اقتصادی به سطح قابل قبول در منطقه، موثر باشیم.

وی ادامه داد: به طور کلی رسیدن به وضعیت مناسب اقتصادی، نیازمند تلاش و همکاری همه مسئولین است.

عضو حزب موتلفه اسلامی در پایان با اشاره به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های حزب متبوعش برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: تاکنون تمام برنامه‌ریزی‌ها جهت اصلاح ساختار و برنامه‌های داخلی حزب بوده و هنوز برنامه‌ریزی برای انتخابات آتی مجلس در دستور کار قرار نگرفته است.


https://shoma-weekly.ir/X7510D