سیاسی

همگرایی فزاینده در جریان اصولگرایی یک ضرورت است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با نسیم گفت: شعار اعتدالی که آقای روحانی مطرح کرده‌اند از گزاره‌های اصلی گفتمان اصولگرایی است و بلوغ سیاسی در بدنه اصولگرایی در درجه خوبی قرار دارد. وی افزود: عدم پراکندگی و همگرایی فزاینده در جریان اصولگرایی یک ضرورت است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با نسیم گفت: شعار اعتدالی که آقای روحانی مطرح کردهاند از گزارههای اصلی گفتمان اصولگرایی است و  بلوغ سیاسی در بدنه اصولگرایی در درجه خوبی قرار دارد. وی افزود: عدم پراکندگی و همگرایی فزاینده در جریان اصولگرایی یک ضرورت است.

 حجتالاسلام محمدحسن ذاکری، با اشاره به اینکه آینده اصولگرایی آینده روشنی است و بلوغ سیاسی که در حال حاضر در بدنه جریان اصولگرایی حاصل شده در درجه خوبی قرار دارد، گفت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری این دغدغه در بدنه اصولگرایی ایجاد شده که این جریان سیاسی کشور نیازمند وحدت و انسجام حداکثری است، برخی مواقع این دغدغه با عنوان حزب فراگیر مطرح می شود و برخی مواقع هم با همگرایی بیشتر گروه های نزدیک بههم با رهبری یک چهره شاخص مطرح است.

وی خاطر نشان ساخت: به نظر می رسد که این گونه نظرات به عنوان دغدغه اصلی در بدنه اصولگرایی مطرح است که ضروری است به یک انسجام خوب برسیم.

https://shoma-weekly.ir/BdIdiA