سیاسی

همچون ملی شدن صنعت نفت باید به بخش خصوصی روی آورد

به دنبال کاهش درآمدهای نفتی و تاکید برضرورت حضور بخش خصوصی در اقتصاد ، مقایسه نهضت ملی شدن نفت با دوران تحریم وشرایط کنونی است .
عضو هیأت نظارت حزب مؤتلفه اسلامی گفت:شرایط کنونی کشور و ضرورت حضور بخش خصوصی در اقتصاد ،مقایسه دوران ملی شدن نفت و شرایط دوران تحریم بوده و حضور فعالان اقتصادی نشان می دهد هزینه های صرف شده برای اقتصاد آزاد باید مورد توجه قرارگیرد .

علاء میرمحمد صادقی اظهار کرد:به دنبال کاهش درآمدهای نفتی و تاکید برضرورت حضور بخش خصوصی در اقتصاد ، مقایسه نهضت ملی شدن نفت با دوران تحریم وشرایط کنونی است .

وی افزود: با ملی شدن صنعت نفت در آن دوران اگرچه تجار و بازرگانان شرایط سختی داشتند اما به کمک دولت آمدند و در این دوره نیز بخش خصوصی توان آن را دارد که به کمک دولت آمده و بتواند سهمی در حل مشکلات اقتصادی کشور و معیشت مردم داشته باشد .

میرمحمد صادقی تصریح کرد: ظرف 5 تا 6 ماه آینده شرایط کشوردر صنعت واقتصاد تغییرات بیشتری خواهد داشت یا مسائل ما در حوزه اقتصاد حل می شود و یا با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد، اما پیش بینی می شود با پیشرفت درمذاکرات شرایط مطلوبتری حاصل شود.

وی با تأکید بر اینکه با گذر از شرایط کنونی، آینده اقتصاد روشن خواهد بود؛ تاکید کرد: امروز حضور فعالان اقتصادی نشان می دهد هزینه های صرف شده برای اقتصاد آزاد باید مورد توجه قرارگیرد.
https://shoma-weekly.ir/Un2gLd