سیاسی

همه ایران از موضع سردار سلیمانی پشتیبانی می کنند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: پشتوانه موضع سردار سلیمانی، کلیات نظام جمهوری اسلامی است و همگان از این موضع پشتیبانی می کنند. آمریکایی ها باید روی موضع سردار سلیمانی حساب ویژه باز کنند و دست از پا خطا نکنند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه رجزخوانی‌های ترامپ پاسخش همان پاسخ از موضع قدرت سردار سلیمانی است، گفت: آمریکایی ها باید روی این موضع حساب ویژه باز کنند و دست از پا خطا نکنند.

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص موضع‌گیری های اخیر سردار سلیمانی در برابر زیاده خواهی های ترامپ به خبرنگار گفت: موضع سردار سلیمانی اولا مبتنی بر توانمندی و ظرفیت های واقعی جمهوری اسلامی و سپاه قدس است که نشانه های آن را می توان در موفقیت های ایران در چند سال اخیر در سوریه، لبنان و فلسطین دید.

وی با اشاره به پیروزی های چندباره جمهوری اسلامی ایران در غزه، سوریه و لبنان خاطرنشان کرد: امروز مردم ما متوجه شدند که هزینه ای که جمهوری اسلامی در مناطق دوردست چون غزه، عراق، سوریه و لبنان می کند موجب تعمیق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی ایران شده است و امروز تمام نیروهای اسلامی از نقاط مختلف جهان حمایت خود را از جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات آمریکا اعلام کرده اند.

این فعال سیاسی اصولگرا در مورد ضعف آمریکایی ها در برابر مواضع دفاعی و نظامی کشورمان تصریح کرد: آمریکایی ها خود می دانند که در اتاق شیشه ای نشسته اند و شدیدا آسیب پذیر هستند و این آسیب را در مناطق خلیج فارس و دیگر نقاط جهان تجربه کرده اند. از طرف دیگر آنها توانایی و امکان حمله نظامی به ما را ندارند. توانایی نظامی جمهوری اسلامی ایران به گونه ای است که آمریکا حتی جرأت نزدیک شدن به جمهوری اسلامی را ندارد.

وی یادآور شد: رجزخوانی ترامپ پاسخش همانند پاسخ از موضع قدرت سردار سلیمانی است که تاکید کرد برای مقابله با آمریکا فقط سپاه قدس کافی است و نیازی به دیگر نیروهای نظامی کشورمان از جمله ارتش، بسیج و سایر نیروهای نظامی نیست و کوچکترین حرکت آنها می تواند درس عبرتی باشد برای رجزخوانی شان. توان دفاعی ایران آنها را وادار به عقب نشینی از موضع قدرت خود کرده است.

وی گفت: پشتوانه موضع سردار سلیمانی، کلیات نظام جمهوری اسلامی است و همگان از این موضع پشتیبانی می کنند. آمریکایی ها باید روی موضع سردار سلیمانی حساب ویژه باز کنند و دست از پا خطا نکنند.

https://shoma-weekly.ir/GyQpsl