سیاسی

همه از نتیجه انتخابات تبعیت می‌کنند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: ما هیچ نگرانی‌ای در خصوص انتخابات نداریم و قطعا همه نامزدها از نتیجه انتخابات تبعیت می‌کنند.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اسد‌الله بادامچیان عضو شورای مرکزی موتلفه با حضور در مسجد لرزاده در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر شرکت کرد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور پرتعداد مردم در اولین ساعات رای‌گیری نشانه حماسه سیاسی مردم است و امیدوارم مردم فردی را انتخاب کنند که توانایی بالایی برای خدمت به کشور داشته باشد.

بادامچیان همچنین در خصوص تمکین نامزد‌ها به نتیجه انتخابات گفت: در این خصوص هیچ نگرانی ای ندارم زیرا این افراد کسانی نیستند که مثل فتنه 88 فتنه‌انگیزی کنند. آنها حتما از رای مردم تبعیت می‌کنند و هرکه ملت انتخاب کرد را همراهی خواهند کرد.

بادامچیان خاطرنشان کرد: روند اجرایی انتخابات بسیار خوب و منظم بود و ما فقط از جریان انحراف و فتنه نگران بودیم که هیچ کدام هم نتوانستند کاری کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پایان با اشاره به اینکه سران کاخ سفید اعلام کرده اند انتخابات ایران را قبول ندارند گفت: ما از آنها توقع نداریم که انتخابات ما را قبول داشته باشند. آنها دشمن ما هستند.

https://shoma-weekly.ir/GiCpnq