سیاسی

همزمانی آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس بمثابه یک فرصت

آرامش، امنیت و عظمت امروز ما مرهون ایثارگری‌های رزمندگان فداکاری بوده که با تمام وجود در مقابل شیاطین و استکبار ایستادند و نقشه‌های شوم آنان را یکی پس از دیگری نقش بر آب کردند
حجت الاسلام خرسند در سخنانی ضمن گرامیداشت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: آرامش، امنیت و عظمت امروز ما مرهون ایثارگری‌های رزمندگان فداکاری بوده که با تمام وجود در مقابل شیاطین و استکبار ایستادند و نقشه‌های شوم آنان را یکی پس از دیگری نقش بر آب کردند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تمام فتنه‌انگیزی‌هایی که استکبار امروزه در کشورهای مصر، عراق، بحرین، سوریه و افغانستان به راه انداخته فقط به منظور ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: با وجود تمام مشکلات و تحریم‌های اقتصادی، جمهوری اسلامی به یاری خداوند و در سایه خون‌های پاک شهدا در دنیا در آرامش کاملبه سر می‌برد.

امام جمعه کازرون از کم‌کاری‌های مراکز فرهنگی در تبیین و الگوسازی رشادت‌های رزمندگان اسلام دردوران دفاع مقدس میان نسل‌های جوان و نوجوان انتقاد کرد و گفت: امروزه نسل جوان ما به خاطر کم‌کاری‌های این مراکز الگوها را اشتباه گرفته‌اند و بیشتر به سراغ الگویی می‌روند که هیچ‌گونه سنخیتی با ارزش‌های ملی و مذهبی ندارد.

خرسند تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت برای مسئولان مراکز فرهنگی در تبیین رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس میان نسل جوان عنوان کرد.

وی خطاب به دانش‌آموزاناظهار کرد: امروزه وظیفه سنگینی بر عهده شماست و نباید علم و دانش را فقط به خاطر مدرک بخواهید بلکه باید برای دانستن و خدمت در دنیا کسب علم کنید.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از دولتمردان خواست فضای مناسبی را برای رشد و نمو و علم‌آموزی سرمایه‌های فکری و درخشان این مرز و بوم ایجاد کنند تا دانش‌آموزان بتوانند با آرامش خیال استعدادهای خود را بروز دهند.

https://shoma-weekly.ir/JoLMuz