سیاسی

همدلی رمز عبور ملت ایران از موانع است

حجت الاسلام محمد حسن ذاکری: دشمن امروز از روزنه مسائل اقتصادی وارد شده و تلاش می‌کند ملت ایران را در برابر خواسته‌های خود تسلیم کند که راه غلبه بر این مشکل چیزی جز جهاد اقتصادی نیست.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تجربه سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده که هر گاه ملت ایران با یکدیگر همدلی پیدا کرده و برای اهداف خود یکپارچه مبارزه کردند، حتی در سخت‌ترین شرایط پیروز شدند.
حجت الاسلام محمد حسن ذاکری در توضیح این امر به هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: هشت سال دفاع مقدس دوران سختی برای ملت ایران بود و دشمن با تمام قدرت خود وارد عرصه‌ای شده بود که هیچ‌کس تصور نمی‌کرد کشورمان بتواند از این عرصه پیروز خارج شود اما ملت ایران به وعده‌های الهی ایمان داشته و می‌دانستند اگر در راه خدا پایداری کنند، خدا نیز به یاری آنها خواهد آمد.
وی با اشاره به بروز تحولات در تهدیدات پیش روی ملت ایران افزود: یک روز جهاد این ملت در ایستادگی نظامی در برابر ظالمان خلاصه می‌شد اما امروز این جهاد در عرصه اقتصادی خود را نشان داده است.
ذاکری ادامه داد: دشمن امروز از روزنه مسائل اقتصادی وارد شده و تلاش می‌کند ملت ایران را در برابر خواسته‌های خود تسلیم کند که راه غلبه بر این مشکل چیزی جز جهاد اقتصادی نیست.

https://shoma-weekly.ir/822an3