سیاسی

همانگونه که در جنگ خاک خود را ندادیم امروز هم باید بایستیم

همانگونه که ما یک وجب از خاک خود را ندادیم در رابطه با مسائل دیگر نیز با همین ایستادگی مقاومت خواهیم کرد. ما در کشور یک کار بومی انجام دادیم مردم ما هم در کنار رهبری ایستاده‌اند و با اطاعت از ایشان به بهانه توافق تمام هستی‌مان را ما در اختیار بیگانگان قرار نمی‌دهیم.
احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف در گفتگو با «نسیم» در واکنش به اظهارات اخیر غرب گفت: سی و چند سال از انقلاب می‌گذرد و ما شاهدیم که به صورت مکرر این نوع زیاده‌خواهی‌ها و تجاوزها ادامه دارد، لازم است که دولتمردان آمریکا به عقل بیایند و قطعأ آنها می‌دانند ما به هیچ عنوان از حقوقمان حتی یک سر سوزن عدول و عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه ما در جنگ 8 ساله با وجود اینکه تمام دنیا و کفر در مقابل اسلام ایستاد ولی ما کوتاه نیامدیم اظهار اشت: همانگونه که ما یک وجب از خاک خود را ندادیم در رابطه با مسائل دیگر نیز با همین ایستادگی مقاومت خواهیم کرد. ما در کشور یک کار بومی انجام دادیم مردم ما هم در کنار رهبری ایستاده‌اند و با اطاعت از ایشان به بهانه توافق تمام هستی‌مان را ما در اختیار بیگانگان قرار نمی‌دهیم.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف با بیان بر اینکه مسئله دانشمندان هسته‌ای مسئله‌ای نیست که آنها به ما وام داده باشند تصریح کرد: قطعا در مورد زیاده‌خواهی آمریکا ایستادگی خواهیم کرد چه در مورد دانشمندان خود و چه در مورد مراکز نظامی. اجازه نمی‌دهیم آنها به هر سوراخی سرک بکشند و فردا هر نوع جنایتی را بخواهند در این رابطه بکنند. آنها باید بدانند اطلاعات نظامی ما و دانش هسته‌ای ما که در اختیار دانشمندان ما قرار دارد و جزو خطوط قرمز نظام است.

وی این خواسته غرب را نوعی بهانه‌جویی برای شناسایی دانشمندان و آگاهی از میزان سطح علمی و نظامی ما دانست و گفت: تجربه به ما نشان داد که هر دانشمندی که در ایران شناخته شد دشمن دستی در ترور این افراد داشت، این عاقلانه نیست مجدداً ما اجازه بدهیم که با دانشمندان ما بیایند بشینند و صحبت کنند و شناسایی کنند و حتی کروکی‌های خانه‌های آنها را هم داشته باشند و بعداً آنها را ترور کنند و ما دستمان خالی باشد آمریکا هر روز حرفی می‌زند و به دلیل اینکه متکی بر منطق نیست ناچار است که از آن عبور کند. صحبت‌هایی که می‌کنیم بر پایه منطق است و به هیچ عنوان هم از آنها عدول نخواهیم کرد.

کریمی اصفهانی در پایان با اشاره به بدعهدی غرب نسبت به تعهدات خود اظهار داشت: پایبند نبودن غرب برای همه دنیا ثابت شده است، اما ما در اسلاممان متعهد به هر تعهدی هستیم و هیچ موقع هم از آن عبور نخواهیم کرد. خوشبختانه امروز طبل رسوایی آمریکا و غرب از آسمان به زمین افتاده و قطعاً این حرف‌هایی که می‌زند به خودش برمی‌گردد.

https://shoma-weekly.ir/9LDELQ