سیاسی

هشدار حبیبی در میزگرد وحدت: اصول‌گرایان کاملاً در حال درو شدن هستند

اصول‌گرایان کاملاً در حال درو شدن هستند و حتی در یکی از استان‌ها همه فرمانداران یک دست از اصلاح‌طلبان انتخاب شده‌اند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما حق نداریم بر سر اختلاف سلیقه‌های احتمالی ائتلاف را به عنوان تنها راه‌حل کنار بگذاریم. البته این ائتلاف بدون محوریت روحانیت نیم‌بند خواهد بود و اصول‌گرایان زیر چتر جامعتین به وحدت خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار شما محمدنبی حبیبی که در ابتدای میزگرد وحدت با حضور وی و آیت‌الله آشتیانی، حجت‌الاسلام آقاتهرانی و حسین فدایی در ششمین کنگره سالانه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی سخن می گفت، با عذرخواهی از ضرورت حضور در اجلاس استانی حزبش در سخنان کوتاهی با اشاره به حماسه 9 دی و با بیان این نکته که عده‌ای در تلاش هستند صورت مسأله فتنه را پاک کنند، اظهار داشت: اگر کسی فتنه 88 را در حد رقابت‌های انتخاباتی محدود کند خیانت کرده چرا که فتنه برای براندازی بود و حتی عده‌ای با مسلسل و بی‌سیم‌های پیشرفته تجهیز شده بودند و با رمز تقلب که از خارج از کشور طراحی شده بود قصد براندازی داشتند.

وی با ذکر خاطره ای، رفتار کسانی که سعی بر اصلاح رابطه انقلاب اسلامی و آمریکا دارند را کاریکاتوری دانست و آنها را به تدبیر بیشتر دعوت کرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه بر اساس اطلاعات ما حزب اصلاح‌طلب اعتدال و توسعه از مدتی پیش مسافرت‌های استانی خود را شروع کرده و با گره زدن زلف مسئولان ستادهای رئیس جمهور به خود در حال فعالیت انتخاباتی است، خاطرنشان کرد: اصول‌گرایان کاملاً در حال درو شدن هستند و حتی در یکی از استان‌ها همه فرمانداران یک دست از اصلاح‌طلبان انتخاب شده‌اند.

وی با ترسیم این فضا بر ضرورت ائتلاف برای حفظ اصول فراتر از سلیقه ها تأکید و تصریح کرد: باید به ائتلاف بین اصول‌گرایان به عنوان تنها راه‌حل فکر کنیم. اصول‌گرایان راه دومی جز ائتلاف ندارند و فقط و فقط باید به ائتلاف فکر کنند. ما حق نداریم بر سر اختلاف سلیقه‌های احتمالی ائتلاف را به عنوان تنها راه‌حل کنار بگذاریم.

وی تاکید کرد: البته این ائتلاف بدون محوریت روحانیت نیم‌بند خواهد بود و اصول‌گرایان زیر چتر جامعتین به وحدت خواهند رسید.

https://shoma-weekly.ir/86oPDD