سیاسی

هرکس تیم قوی‌تر و برنامه‌های بهتری داشته باشد شانس برنده شدن دارد

نایب رییس فراکسیون رهروان مجلس، وحدت و اجماع را رمز پیروزی اصولگرایان در انتخابات آتی عنوان و خاطرنشان کرد که در انتخابات پیش‌رو نامزدهای اصولگرا بیش از دو یا سه نفر نخواهند بود.

نایب رییس فراکسیون رهروان مجلس، وحدت و اجماع را رمز پیروزی اصولگرایان در انتخابات آتی عنوان و خاطرنشان کرد که در انتخابات پیش‌رو نامزدهای اصولگرا بیش از دو یا سه نفر نخواهند بود.
به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی باز انتخابات، فاطمه رهبر اظهار کرد: اینکه چندین کاندیدا در جریان اصولگرا و جریانات دیگر تاکنون اعلام کاندیداتوری کرده‌اند امر مثبتی است و به معنای این است که شرایط فراهم است تا این افراد بتوانند برنامه‌های خود را ارائه کنند، همچنان که در دورهای قبلی انتخاباتی که طی سال‌های گذشته در کشور برگزار شده گروه‌ها و افراد مختلفی در انتخابات حضور پیدا کردند.

وی افزود: در کشور ما آزادی و مردم‌سالاری دینی به اندازه‌ای است که افرادی که در چارچوب نظام فعالیت می‌کنند از هر قشر و گروهی می‌توانند با حفظ چارچوب‌ها و ارزش‌ها در انتخابات ورود پیدا کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: طبیعی است در نهایت همه این انشعابات و شاخه‌های فرعی باید به گروه‌های اصلی تبدیل شود تا مردم در انتخاب خود سردرگم نشوند. ممکن است اکنون افراد زیادی اعلام آمادگی کنند ولی هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم ممکن است تعداد کاندیداها کمتر شود.

رهبر اضافه کرد: بعد از تعطیلات نوروز از بین کسانی که اعلام کاندیداتوری کردند، افرادی مورد اقبال بیشتر قرار می‌گیرند و آرای مردم بیشتر به سمت آنها جلب می‌شود. طبیعی است این افراد در این مسابقه از بقیه جلو می‌زنند و نهایتا به دو یا سه نامزد می‌رسیم که باید از بین آنها فرد اصلح را انتخاب کنیم.

نایب رییس فراکسیون رهروان مجلس خاطرنشان کرد: باید بعد از تعطیلات عید نوروز منتظر این باشیم که گروه‌ها با یکدیگر ائتلاف کنند و نامزدها به نفع افراد اصلح کنار بروند که در این صورت اجماع هم اتفاق خواهد افتاد.

وی همچنین یادآور شد: خیلی مهم نیست که چه تعداد کاندیدا در نهایت در جریان اصولگرا باقی بمانند اما مهم این است که اقشار مختلف، احزاب و کسانی که در روند انتخاب به مردم تاثیرگذارند بتوانند روی یک فرد اجماع کنند.

رهبر با بیان اینکه بعد از ثبت‌نام نامزدها، انتخابات رنگ و بوی تازه‌ای به خود می‌گیرد،‌ گفت: انتخابات این دوره ریاست‌جمهوری با توجه به شرایط داخلی و بین‌المللی به گونه‌ای است که ما نباید روی یک فرد متمرکز شویم، بلکه باید کاندیداها برنامه‌های خود و تیم پیشنهادی خود را پیش از انتخابات معرفی کنند تا مردم بتوانند با دقت بیشتری فرد مورد نظرشان را انتخاب کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان گفت: قطعا هر کس تیم قوی‌تر و برنامه‌های بهتری داشته باشد می‌تواند اقبال عمومی و شانس برنده شدن در انتخابات را داشته باشد.

https://shoma-weekly.ir/W4xwnH