سیاسی

هرجا به ابلاغات رهبری عمل شد، از چشم انداز جلوتریم

ما هرجایی که به سیاست‌های کلی نظام که از طرف رهبری ابلاغ شد عمل کردیم، توانستیم عملاً به اهداف چشم انداز برسیم و حتی جلوتر از آن هم قرار گرفتیم.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در رشته‌های علمی،فنی و خدماتی قدرت اول منطقه هستیم.

محمدکاظم انبارلویی، باتاکید براینکه حتی هم اکنون ایران در برخی رشته‌ها دست برتر منطقه را دارد، گفت: ما اکنون در رشته‌های علمی،فنی و خدماتی قدرت اول منطقه هستیم.

وی ادامه داد: در بحث نظامی در منطقه ما حرف اول را می‌زنیم و شاهد این ادعا هم این است که اکنون حدود 5سال است تمام دنیا جمع شده‌اند تا بشار اسد را برکنار کنند اما نتوانستند.

قدرت‌های جهانی قرار بود در عراق اقداماتی انجام دهند اما نتوانستند یا رژیم صهیونیستی قرار بود در چشم انداز برنامه‌های خود قدرت اول منطقه را به خود اختصاص دهد و امپراطوری نیل تا فرات را در اختیار قرار بگیرندکه ناکام ماندند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: ما هرجایی که به سیاست‌های کلی نظام که از طرف رهبری ابلاغ شد عمل کردیم، توانستیم عملاً به اهداف چشم انداز برسیم و حتی جلوتر از آن هم قرار گرفتیم.

وی با تاکید بر پیشرفت درمانی ایران در چند سال اخیر گفت: اکنون در تهران،شیراز و مشهد عمل‌های جراحی صورت می‌گیرد که در دنیا بی نظیر است و در حال حاضر ایران قطب جراحی‌های بزرگ در منطقه است.

https://shoma-weekly.ir/D6gMv3