سیاسی

هراس آمریکا از سپاه مایه افتخار ملی است

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: امروز امریکایی ها با پشتوانه ناتو و هم دستانش از سپاه ما اینگونه وحشت زده و نگران شده اند که این بزرگترین افتخار برای ایران اسلامی است.
اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما ،در خصوص اظهارات خارج از عرف دیپلماتیک رئیس جمهور امریکا گفت:سخنان ترامپ در واقع نشانگر یک رئیس جمهور تازه کار و ناشی از یک کشور بحران زده است و گرنه یک رئیس جمهور عاقل این چنین و با این حالت و ناراحتی و از روی عصبانیت این حرف ها را نمی زند.

اگر این حکایت از فرافکنی رئیس جمهور آمریکا برای پوشاندن بحران های عمیق اقتصادی،سیاسی،فرهنگی و اجتماعی آمریکا نباشد دلیل بر این است که رئیس جمهور امریکا خیلی آدم ناشی است ودر تصورات خامی فرو رفته است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: به نظر من ترامپ خیلی زودتر از رئیس جمهور های قبلی آمریکا به بن بست می رسد،رئیس جمهور های قبلی آمریکا که خیلی آدم های سیاستمداری بودنند نتوانستند هیچ کاری بکنند و در این چند سال اخیر 6 رئیس جمهور عملا با جنگ،کودتا و درگیری و ایجاد گروههای تروریستی مثل القاعده،طالبان و داعش و ایجاد تحریم های گوناگون علیه ایران هیچ گاه به مقاصدشان دست پیدا نکردند،حالا رئیس جمهور امریکا مطمئن باشد که خیلی زودتر از بقیه به بن بست خواهد رسید و شاید هم مثل کارتر که امام خمینی (ره) فرمودند که یک دوره بیشتر رئیس جمهور نیستی،ترامپ هم به عقیده من زودتر از بقیه از صحنه سیاست بیرون خواهد رفت.

بادامچیان افزود: ترامپ با ناشی گری تمام ایران را تهدید می کنداگر واقعا امریکا خودش را ابر قدرت می داند و اسم خود را جامعه جهانی می داند که دروغی بیش نیست حالا چرا از ایران هراس دارد،در نتیجه ایران خیلی مقتدر شده است که ترامپ درصدد پوشاندن ترس خود از کشورمان است.ما ملت های منطقه را آگاه می کنیم که اگر انسان در مقابله با دشمن مقاومت کند قطعا به پیروزی خواهند رسید، حالا ترامپ از نقش ایران در مبارزه با تروریست های منطقه عصبانی شده است.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد:ما امروز با تمام توان ،بنیه دفاعی خودمان را افزایش می دهیم چه در موضوع موشک های تدافعی و چه در مسلح کردن تجهیزات نیروهای مسلح و مخصوصا سپاه پر افتخار انقلاب اسلامی. ما امروز افتخار می کنیم که ارتش آمریکا که خودش را قوی ترین ارتش دنیا می داند در مقابل قدرت موشکی ایران هراسان شده است.

وی در پاسخ به اظهارات دروغین ترامپ در خصوص حمایت ایران از گروههای تروریستی در منطقه افزود:مثل اینکه آقای ترامپ فراموش کرده است که در شعارهای انتخاباتی خود بیان داشت که خانم هیلاری کیلینتون و دولت اوباما داعش ر اپدید آوردند،الان هم در منطقه از داعش حمایت می کنند،حالا با چه رویی سخن از حمایت ایران از تروریست ها می کنند.

وی ادامه داد: همه می دانند که ایران با محور مقاومت به همراه کشورهای روسیه ،سوریه،عراق در حال مبارزه با گروههای تکفیری است و حمایت ایران از گروههای تروریستی حرف هایی کاملا بیهوده و مضحک است. آمریکایی ها بهتر است هرچه زودتر چاره ای برای این رئیس جمهور ناشی خود بکنند.

بادامچیان درباره بر جام هم افزود: بر جام به واقع یک توافق چند جانبه است،در ضمن اصلا آش دهان سوزی هم نسیت که اگر آمریکا از آن خارج شود اتفاق خاصی بیافتد، مگر ملت ما تا قبل از برجام با عزت زندگی نمی کرد، من به طور قاطع می گویم که 20تنها درصد مشکلات اقتصادی کشور با بر طرف شدن برجام حل خواهد شد و اگر الان هم لغو گردد تاثیری در زندگی مردم ایران ندارد.

وی افزود: آقای ترامپ روی یک برنامه منسجم و عقلایی حرف نمی زند،البته چیزی هم ندارد که بگوید ،من نطق ترامپ در سازمان ملل را گوش دادم ترامپ اصلا نمی توانست از شعار همیشگی آمریکایی ها که همان دموکراسی است چیزی بگوید چرا که حمایت های آمریکا از کشتار مسلمانان در میانمار و قتل عام زنان و کودکان در یمن و نسل کشی در فلسطین و حمایت های بی دریغ از دیکتاتورهای آدم کش منطقه دیگر رویی برای سخن گفتن از حقوق بشر باقی نگذاشته است. امریکا خود بزرگترین ناقص حقوق بشر و بزرگترین حامی از ناقصان حقوق بشر در جهان است.

https://shoma-weekly.ir/fQFTUQ