سیاسی

هدف جبهه دشمنان در انتخابات

امروز انتخابات شما به یک موضوع مهم بین‌المللی تبدیل شده است، این را بدانید، دستگاههای فکری دشمنان به قول خودشان، اتاقهای فکر، نشسته‌اند رصد می‌کنند مقدمات این انتخابات را، این حادثه بزرگ را دارند نگاه می‌کنند، نقشه هم دارند، هدف هم دارند، هدف جبهه دشمنان شما، نقطه مقابل هدف شما است.
حمیدرضا ترقی- امروز انتخابات شما به یک موضوع مهم بینالمللی تبدیل شده است، این را بدانید، دستگاههای فکری دشمنان به قول خودشان، اتاقهای فکر، نشستهاند رصد میکنند مقدمات این انتخابات را، این حادثه بزرگ را دارند نگاه میکنند، نقشه هم دارند، هدف هم دارند، هدف جبهه دشمنان شما، نقطه مقابل هدف شما است. مقام معظم رهبری 25/2/92

یک اندیشکده آمریکایی با نسخه پیچی برای بهرهبرداری آمریکا از انتخابات توصیه کرده  دولت آمریکا 2 بار فرصت دارد که به انتخابات ایران واکنش نشان دهد، و همزمان با فیلتر کردن نامزدهای احتمالی توسط حکومت واشنگتن باید تهران را به دلیل محدود کردن کاندیداهایی که اجازه شرکت در انتخابات را داشته باشند مورد انتقاد قرار دهد. و در مرحله دوم هنگام اعلام نتایج انتخابات است که اگر عناصر مورد نظر رأی نیاوردند با ادعای تقلب، سلامت انتخابات را زیر سئوال ببرد.در شبکه بی بی سی و صدای آمریکا نیز تلاش وسیعی برای ادعای تقابل احمدی نژاد با نظام صورت میگیرد و تلاش میشود انتخابات بسوی دو قطبیسازی پیش برود.

مقام معظم رهبری در تشریخ اهداف دشمن درانتخابات فرمودند:

شما که درانتخابات شرکت میکنید، دنبال یک فرد اصلحی میگردید که بتواند کشورتان را با همین سرعت بلکه بیش از این، پیش ببرد، هم در عرصه مادی، هم در عرصه معنوی، دنبال انتخاب کسانی هستید که بتواند عزت شما را بالا ببرد، استقلال شما را عمیقتر کند، وضع زندگی شما را بهتر و مرفهتر کند، گرهها را باز کند، امید و شور  شوقی در کشور به وجود آورد،اما دشمن شما درست بعکس، مایل است انتخاباتی انجام بگیرد که برای آینده کشور این محّسنات را نداشته باشد، بلکه کشور را به سمت وابستگی به سمت ضعف، به سمت عقب ماندگی در صحنههای گوناگون حرکت دهد. کشور را به عقب بکشاند، به عقب براند، آنها هدفشان این است. مقام معظم رهبری 25/2/92

راه تأمین هدف ملت در انتخابات

مقام معظم رهبری راه تأمین هدف ملت درانتخابات را؛ 1- انتخابات گرم و پرشور با شرکت افراد زیاد در پای صندوقهای رأی میدانند. 2- انتخابات منتهی شود به انتخاب یک انسان شایسته وارسته با عزم و مؤمن انقلابی با همت جهادی.

بنابر این هدف ملت؛ هم با حضور گرم و پرشور مردم و هم با انتخاب انسان شایسته با چند ویژگی مهم؛ شایستگی، وارستگی، عزم داشتن، مؤمن بودن، انقلابی بودن و دارای همت جهادی میسر میگردد. این همت جهادی از مفاهیم دقیقی است که در حوزه اجرا از محاسن و برکات و آثار بسیار مهمی برخوردار است.

راه حصول دشمن به مقصودش

رهبر معظم انقلاب؛ 1- برگزاری سرد انتخابات 2- بیرغبتی مردم به حضور 3- کاهش مشارکت 4- منتخب مردم کسی باشد که: دولت را به تبع دولت، ملت را به سمت وابستگی بیشتر، به سمت تبعیت بیشتر از غرب به سمت قرار گرفتن در مسیر سیاستهای دشمنان قرار دهد را عامل مهم رسیدن دشمن به اهداف و مقصودش در انتخابات میدانند که باید ملت عزیز ایران مانع تحقق این اهداف دشمن شود.

روش دشمن برای دستیابی به اهدافش

سعیشان این است که وضع کشور را بحرانی نشان دهند، مشکلات در کشورهست؛ درکدام کشور نیست؟ گرانی هست، مشکل بیکاری هست، کجای دنیا امروز اینها نیست؟ ما هم مشکلاتی داریم. معظم له تأکید دارند که دشمنان در تبلیغاتشان سعی میکنند، سایه یأس و ناامیدی و بحران را بیندازند بر روی حوادث کشور، مشکلات کوچک را چند برابر بزرگ کنند. مشکلاتی که وجود ندارد بیخود ملت را، کشور را متهم به آن کنند. آینده را تاریک نشان میدهند. این ناامیدی از نظر آنها مقدمهای است برای از رونق انداختن انتخابات شما باید بعکس عمل کنید، به مردم امید بدهید، این امید، امید واقعی است. مقام معظم رهبری 25/2/92بنابر این کسانی که با سیاهنمایی و بحرانی نشان دادن کشور زمینه را برای القاءلزوم منجی فراهم میکنند، دقیقاً در خط دشمن عمل میکنند.

ویژگیهای یک رئیس جمهور مطلوب از نگاه رهبری

اهل استقامت باشند، یعنی در برابر فشار دشمن تسلیم نشوند. اهل ایستادگی باشند. یعنی در اثر فشار دشمن دست از آرمان و عقیدهشان برندارند.با زرهی پولادین از یاد خدا و توکل به خدا غافل نشده و آسیبناپذیر وارد میدانها شوند.شعارهایی بدهند که انجامش میسر باشد.همتشان بر حفظ عزت و حرکت کشور در جهت هدفهای انقلاب باشد.ویژگیهای فوق که بر ویژگیها و خصوصیات قبلی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری افزوده میشود، کاملاً میتواند جهت دهنده به نوع انتخاب مردم هوشمند و بصیر کشورمان از میان نامزدهای صالح مورد تأیید شورای نگهبان باشد و با کنجکاوی از میان آنها کسی را که با این ویژگیها همخوانی دارد برگزینند.امید است طرح و برنامه دشمن در انتخابات آینده نیز مثل گذشته با شکست روبه‌‌رو گردد.

انشاءالله
https://shoma-weekly.ir/7nAlbB