سیاسی

هدایت مردم از احساسات به منطق

با ارائه این سند مردم را در عرصه انتخابات ها از فضای احساسی به فضاهای منطقی تر با تکیه بر برنامه حل مشکلات مردم هدایت می کنیم.
همچنین در این اجلاس امیر فارسی نژاد رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی حزب موتلفه اسلامی نیز در این اجلاس با اشاره به موضوع تدوین سند بومی برنامه اداره کشور و تاکید بر بانک اطلاعات مدیران گفت: این اقدام که از سال گذشته شروع شده است مبتنی بر مواضع حزب و جامه عمل پوشاندن به چگونگی برنامه اداره کشور و معرفی نیرو و مدیران شایسته و لایق برای اداره کشور در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و ... است.

وی در ادامه تاکید کرد: تا کنون پیش نویس سند 20 استان آماده شده است و در حال ویرایش و تکمیل در فاز دوم رسیدگی قرار دارد و در مابقی استانها در حال پیگیری هستیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: با ارائه این سند مردم را در عرصه انتخابات ها از فضای احساسی به فضاهای منطقی تر با تکیه بر برنامه حل مشکلات مردم هدایت می کنیم.

وی در ادامه ویژگی شاخص این سند را بومی بودن آن عنوان کرد و اظهار داشت: این سند مبتنی بر دغدغه هایی است که از متن مردم بر می آید و به نظر ما کاربردی بودن این سند بسیار بیشتر از اسنادی است که در حوزه های ستادی و به دور از واقعیات میدانی تدوین می شود.

فارسی نژاد ابراز امیدواری کرد : انشاء الله در سال 94 سندی را ارائه خواهیم کرد که هیچ مجموعه سیاسی تا کنون نظیر آن را نداشته و حتی سابقه رویکردی اینگونه در هیچ حزبی مطرح نشده است.

وی بیان داشت: این سند که به عنوان یک سند اولیه قطعا قابلیت تکمیل خواهد داشت به نخبگان و اساتید و مسئولان ارائه خواهد شد و نظارت آنها را برای تکمیل در ادوار آینده خواهیم داشت.

https://shoma-weekly.ir/KnE3bl