سیاسی

هجوم برای ثبت نام، غوغاسالاری علیه شورای نگهبان بود

برخی از افراد حداقل شرایط را نیز برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس ندارند و تنها هجومی را برای ثبت‌نام شکل داده‌اند که پس از ردصلاحیت یک غوغاسالاری علیه شورای نگهبان به راه بیندازند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تعیین شورای نگهبان کف تأییدیه برای یک فرد است و ما میخواهیم کسانی را به عنوان نماینده انتخاب کنیم که جزء بهترینها باشند.

حسن غفوری فرد عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گردهمایی هماندیشی اصولگرایان شرق تهران با اشاره به ثبتنام 3 هزار نفر برای هر کرسیهای تهران در مجلس و همچنین افزایش 65 درصدی متقاضیان انتخابات خبرگان در این شهر گفت: اگر بخواهیم خوشبینانه به این مسئله نگاه کنیم میتوان گفت این حضور سطح مشارکت را بالا میبرد و هرچه تعداد رأیها بیشتر باشد اقتدار نظام نیز بالاتر خواهد رفت.

وی ادامه داد: در عین حال مسئله دیگری وجود دارد که برخی از این افراد حداقل شرایط را نیز برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس ندارند و تنها هجومی را برای ثبتنام شکل دادهاند که پس از ردصلاحیت یک غوغاسالاری علیه شورای نگهبان به راه بیندازند.

رئیس خانه احزاب با تأکید براینکه شورای نگهبان مسئولیت قانونی مهمی دارد و تحت تأثیر غوغاسالاریها قرار نمیگیرد، خاطرنشان کرد: تعیین شورای نگهبان کف تأییدیه برای یک فرد است و ما میخواهیم کسانی را به عنوان نماینده انتخاب کنیم که جزء بهترینها باشند.

https://shoma-weekly.ir/dSmDPk